همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تویسرکان برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۸۵۳۴۹
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تویسرکان برگزار می‌شود
حمدالله چاروسایی گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ۱۹ اردیبشهت ماه امسال با پخش مستقیم از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما در تویسرکان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با برنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: نخستین همایش بزرگ پیاده روی در سطح شهرستان با حضور همه اقشار مردم روز جمعه 19 اردیبشهت ماه برگزار و از شبکه سوم سیما نیز به‌صورت زنده پخش می شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلف، بر همکاری ادارات و نهادهای مرتبط تاکید کرد و گفت: پیاده روی یک ورزش عمومی و همگانی است و از سه ماه پیش برنامه ریزی لازم برای اجرای این برنامه در شهرستان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اهداف در نظر گرفته شده برای این برنامه گفت: هدف از اجرای این برنامه، فرهنگ‌سازی پیاده‌روی بین مردم است و این برنامه می‌تواند نشاط و شادابی را در شهرستان تویسرکان بیشتر کند.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای این برنامه اندیشیده شده است و جایزه ویژه این پیاده روی یک دستگاه خودرو پراید است.

چاروسایی گفت: جوایز متعدد دیگری نیز شامل دوچرخه، وسایل ورزشی، و کمک هزینه سفرهای زیارتی به مشهد مقدس، عتبات عالیات و مکه مکرمه نیز از جمله دیگر جوایز این همایش بزرگ خانوادگی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز