معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان:

ستادهای اسكان تمهیدات لازم برای اسكان فرهنگیان در نوروز را فراهم کنند

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۷:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۲۴
ستادهای اسكان تمهیدات لازم برای اسكان فرهنگیان در نوروز را فراهم کنند
معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان گفت: ستادهای اسكان شهرستان‌ها موظف هستند از هم‌اكنون تمهیدات لازم را برای اسكان فرهنگیان در تعطیلات نوروز فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمد بداغی در اولین جلسه ستاد اسكان به منظور آمادگی مدارس برای پذیرش و اسكان میهمانان نوروزی، اظهارداشت: مدارسی كه برای اسكان فرهنگیان در نظر گرفته می شوند باید شرایط لازم را برای استفاده فرهنگیان در تعطیلات نوروز داشته باشند و مدارسی كه شرایط لازم را ندارند می بایست از لیست مدارس اسكان خارج شده یا به نحوی تعمیر و تجهیز شوند كه شرایط مورد نظر را پیدا كنند.

وی افزود: مسوولان ستادها از امروز باید وضعیت موجود مدارس را بررسی کنند و اگر مدارس نیاز به تعمیر و تجهیز دارند اقلام مورد نیاز را از اداره كل آموزش و پرورش درخواست نمایند تا به موقع این اقلام تهیه شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان گفت: یكی از برنامه های مهم وزیر آموزش و پرورش توجه به رفاه و تكریم فرهنگیان است كه با تمام توان پیگیر آن شده و ما هم در استان وظیفه خود می دانیم كه با توجه به ظرفیت و امكانات موجود با حداكثر توان در خدمت فرهنگیان كشور باشیم.

محمد بداغی از مدیران مدارس خواست نسبت به آماده سازی مدارس برای اسكان نوروزی و توجیه سرایداران اقدام کنند و فضای مدارس را به نحوی آماده كنند كه در شأن فرهنگیان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز