امام جمعه موقت ملایر:

شجره طیبه صالحین خط مقدم جبهه فرهنگی است

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۴:۴۴
کد خبر: ۲۰۱۱۵۵
شجره طیبه صالحین خط مقدم جبهه فرهنگی است
حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در جمع مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان ملایر گفت: قرآن کریم کتابی مبارک بوده که برای دنیا و آخرت انسان کافی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، امام جمعه ملایر در جمع مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان ملایر اظهار کرد: قرآن کریم کتابی مبارک بوده که برای دنیا و آخرت انسان کافی است.

وی با بیان اینکه پایین ترین مرتبه نزول قرآن کتابی است که بالاترین کتاب جهان است، افزود: عرش، کرسی، قلم، لوح محفوظ، قلب پیامبر و امیرالمومنین(علیهم السلام) از مراتب نزول قرآن کریم است که هر کدام جایگاه خاص خود را دارد.

امام جمعه موقت ملایر خطاب به مربیان و سرگروه‎های شجره طیبه صالحین گفت: شما باید نیروهای خود را در مسیر قرآن قرار داده و که اگر موفق به این کار شوید به طور قطع کسی به سمت شبکه‎های ماهواره ای نمی رود.

وی ابراز کرد: خلأهای ایام فراغت جوانان و نوجوانان پر نشده است و باید برای آنها برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد تا خط سیر فکری آنها در مسیر قرآن قرار بگیرد.

فاضلیان با اشاره به حدیث قدسی سلسلة الذهب تصریح کرد: شرط توحید ولایت است و کسی که ولایت پذیر نباشد نمی توان گفت که توحید دارد.

وی مربیان و سرگروه‎های شجره طیبه صالحین را خط مقدم جبهه فرهنگی دانست و بیان کرد: شما بعنوان خط مقدم جبهه فرهنگی باید در زمینه‎های مختلف به دنبال فرهنگ سازی باشید که یکی از این مسائل فرهنگ سازی در جهت صرفه جویی در مصرف آب و سایر حامل‎های انرژی است.

فرمانده سپاه ملایر نیز با بیان اینکه رسالت سرگروه‎ها و مربیان شجره طیبه صالحین بسیار زیاد است، اظهار کرد: فرقه‎های نوظهور در سطح جهان بسیار گسترده شده است که خطرناک ترین آنها در حال حاضر گروه داعش و تکفیری هستند.

سرهنگ مصطفی رستمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: دستی که آمریکا برای مقابله با تشیع علم کرده است همان دست وهابیت است که باید به مردم شناسانده شود.

وی با بیان اینکه این فرقه‌های نوظهور به آمریکا و صهیونیست برای رسیدن به اهدافشان کمک می کنند، گفت: جنگ سوریه و مقابله مردم آن با گروه داعش و تکفیری در طراز انقلاب اسلامی بود و نمی توان گفت که در حد کشور سوریه است.

رستمی با اشاره به مشکلات مالی و تغذیه مردم سوریه ابراز کرد: مربیان و سرگروه‎های شجره طیبه صالحین باید بسیجیان و سایر اقشار مردم را برای کمک به جبهه مقاومت تشویق کنند.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه بزرگترین افتخار ما است، تصریح کرد: برای مقابله با ماهواره نباید به دنبال کارهای سلبی باشیم بلکه باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

فرمانده سپاه ملایر اظهار کرد: اگر خانواده‎ها قانع شوند که ماهواره چه اثرات مخربی بر زندگی آنها دارد به طور قطع به سمت استفاده از آن حرکت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما بصیرت افزایی در تمام مسائل است، افزود: باید از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان، دانشگاه‎ها، مدارس، آموزش خانواده برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز