امام جمعه همدان خواستار شد

خیرین ازدواج آسان در همدان شکل گیرد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۳:۳۹
کد خبر: ۲۰۱۱۶۷
خیرین ازدواج آسان در همدان شکل گیرد
آیت‌ا... غیاث‌الدین طه محمدی خواستار شکل‌گیری خیرین حمایت از بنیان خانواده برای جلوگیری از طلاق‌های زودهنگام و ترویج ازدواج آسان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، امام جمعه همدان در نشست شورای فرهنگ عمومی همدان که روز گذشته در استانداری برگزار شد با بیان اینکه از سوی دولت و خیرین هیچ کمکی برای ازدواج جوانان انجام نمی‌گیرد، گفت: این در حالی است که اغلب کشورهای اروپایی برای ازدواج و فرزندآوری مشوق‌های زیادی در نظر گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه این نشست با بیان اینکه نوع طراحی فعلی لباس‌ها اثر منفی بر جامعه دارد، بر اهمیت فرهنگ‌سازی در مورد الگوی صحیح مصرف در ایران نیز تأکید کرد و این موضوع را از اولویت‌های فرهنگ عمومی استان دانست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه 28 محور طرح شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) در مورد سبک زندگی از جمله موارد مبتلا به جامعه بوده که به مرحله هشدار و اولویت رسیده است، خواستار توجه شورای فرهنگ عمومی همدان به ارائه راهکارها و آمار مربوط به این موضوعات برای پرداختن به عمق فاجعه فرهنگ اجتماعی شد

وی بیان کرد: دانشجویان ما از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند؛ در حالی که چیزی از حقوق همسر و آیین همسرداری نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه مردم از داشتن فرزند وحشت دارند، گفت: اگر فرایند ازدواج تسهیل شود و جوان‌ها تشویق به این امر شوند و در مرحله بعد جلوی طلاق‌های توافقی گرفته شود، مشکل کاهش فرزندآوری هم برطرف می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز