فرماندار کبودراهنگ:

۱۰۱ دهیاری در شهرستان کبودراهنگ فعالیت می‌کنند

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۶:۵۱
کد خبر: ۲۰۱۱۷۶
۱۰۱ دهیاری در شهرستان کبودراهنگ فعالیت می‌کنند
احسان قنبری گفت: 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار واریزی برای دهیاری‌ها در سال 92 بوده است که جهت 103هزار و 269 نفر هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کبودراهنگ، فرماندار کبودراهنگ در همایش شوراها و دهیاران که با حضور نماینده مردم بهار و کبودراهنگ و شهرداران و دهیاران شهرستان کبودراهنگ برگزار گردید، اظهار کرد: در شهرستان کبودراهنگ 101 دهیاری وجود دارد که 23 نفر به صورت تمام وقت و 78 نفر به صورت پاره وقت مشغول فعالیت می باشند.

وی ابراز کرد: در راستای آگاهی بخشی و آموزش دهیاران در شهرستان 2 دوره آموزشی برگزارشده که با موضوعات محیط زیست و قانون کار بود.

فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: اعتبارات واریزی سال 92 برای دهیاری ها 3میلیارد و300 میلیون تومان بود که جهت 103هزار و 269 نفر هزینه شد که برای روستائیان با سرانه 32هزار تومان می باشد.

قنبری در مورد افتتاح پروژه های دهیاران گفت: در هفته دولت 14پروژه با اعتباری بالغ بر 623 میلیون تومان و در دهه فجر18پروژه با اعتباری 705 میلیون تومان افتتاح شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در این همایش، از شهرداران و دهیاران شهرستان کبودراهنگ قدرانی کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر موضوع مدیریت جهادی، دهیاران و شهرداران و تمامی مسئولین باید مدیریتی جهادی داشته باشند و تمامی تلاش ها باید خالصانه برای خدا باشد.

وی ابراز کرد: دهیاران علاوه بر فعالیت ها و انجام پروژه های عمرانی باید در زمینه فرهنگ نیز ورود پیدا کنند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز