مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان:

زنان سهم بزرگی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی دارند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۶:۰۰
کد خبر: ۲۰۳۰
زنان سهم بزرگی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی دارند
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: زنان نه تنها در پیروزی انقلاب سهم به سزایی دارند، بلکه سهم بزرگی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پروانه رضا قلی زاده صبح امروز در نشستی با حضور نمایندگان امور بانوان دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهدای استانداری همدان، گفت: زنان با حضور در صحنه های مختلف انقلاب، توطئه های دشمنان و بدخواهان را در عرصه های گوناگون فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نقش بر آب کردند.

وی ادامه داد: با نوان با انگیزه الهی، توسل به حضرت فاطمه(س) و زینب کبری(س) از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند و در راه احیاء اسلام ناب و زنده شدن نام قرآن و ائمه اطهار(ع) تلاش کردند و خواستار حکومت اسلامی به معنای کامل آن بودند.

رضا قلی زاده با اشاره به نامگذاری 18 بهمن به نام انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و رسالت و منزلت زن، از اجرای برنامه های مختلف در قالب مسابقات ورزشی، هنری و برگزاری همایش بزرگ بانوان با نام انقلاب اسلامی و رسالت و منزلت زن با هدف تکریم بنیان خانواده در استان خبر داد.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان همچنین دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگران و برگزاری کارگاه های ویژه با حضور بانوان قبل و بعد از انقلاب را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز