رییس كمیته پژوهش شهر الكترونیك:

سند چشم‌انداز شهر الكترونیك همدان تدوین شده است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۲۰۳۷
سند چشم‌انداز شهر الكترونیك همدان تدوین شده است
نرگس نورالله زاده گفت: سند چشم‌انداز سه ساله شهر الكترونیك همدان در كمیته پژوهشی شهر الكترونیك تدوین شده و به تصویب شورای اسلامی شهر نیز رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نرگس نورالله زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه با پیشرفت فناوری ارائه خدمات به راحتی و سهولت امكان پذیر است و در طول یك سال بحث شهر الكترونیك مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون آن برنامه‌هایی از سوی كمیته پیشنهاد و تصویب شد.

نورالله زاده افزود: یكی از مصوبات كمیته پژوهش شهر الكترونیك مقوله فرهنگ سازی و انجام برنامه‌های آموزشی است كه باید در راستای رسیدن به شهر الكترونیك انجام شود.

وی فرهنگ سازی در سطح مدیران دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست و یادآور شد: باید با امر فرهنگ سازی مدیران را برای بهره‌مندی از خدمات الكترونیكی تشویق و ترغیب كرد.

وی تصریح كرد: از آن جایی كه مقوله هنر در امر فرهنگ سازی بسیار مؤثر است لذا بهره‌گیری هنر انیمیشن در ترویج فرهنگ شهر الكترونیك را در برنامه قرار دادیم و در این راستا جشنواره ملی تولید انیمیشن‌ها با موضوع شهر الكترونیك در اردیبهشت ماه سال آینده در همدان برگزار خواهد شد.

رییس كمیسیون بودجه وحقوقی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینكه جشنواره مذكور با همكاری صدا و سیما، شهرداری و دانشگاه‌های همدان برگزار می‌شود، خاطرنشان كرد: سند چشم‌انداز سه ساله شهر الكترونیك همدان در كمیته پژوهشی شهر الكترونیك تدوین شده و به تصویب شورای اسلامی شهر نیز رسیده است.

نورالله زاده ادامه داد: ‌با برگزاری این جشنواره فرهنگ ایجاد شهر الكترونیك در شركت كنندگان جشنواره شكل می‌گیرد و طیف گسترده‌ای از مخاطبان نیز تحت تأثیر این فرهنگ قرار می‌گیرند؛ چرا كه صدا و سیما به دلیل مخطبان زیادی که دارد می‌تواند در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بسیار مؤثر باشد.

نرگس نورالله زاده تصریح كرد: بسترهای لازم در بخشی از مجموعه شهرداری همدان فراهم شده كه در سال 90 ارائه خدمات برای شهروندان از طریق شهر الكترونیك انجام شود.

وی گفت: امید است با الكترونیكی كردن بسیاری از خدمات شهری از جمله تكریم ارباب رجوع، رفع مشكلات ترافیكی و استفاده از فرصت‌های زمانی بتوان در راستای رضایت مردم گام برداشت.

وی با اشاره به اینكه همدان در امر ساخت انیمیشن پتانسیل خوبی در سطح كشور دارد، افزود: برای جشنواره چهار كمیته در نظر گرفته شده كه یكی از آنها كمیته داوران و اطلاع رسانی است كه در كمیته داوران چهره‌های برجسته همدانی حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز