آیت‌الله طه محمدی:

فرهنگ سازی، نیاز مبرم احیای امر به معروف و نهی از منكر است

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۸:۰۰
کد خبر: ۲۰۶۱
فرهنگ سازی، نیاز مبرم احیای امر به معروف و نهی از منكر است
امام جمعه همدان گفت: برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منكر باید فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در نشست با معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف استان همدان گفت: انجام و اجرای بهینه فریضه امر به معروف و نهی از منكر مانند سایر برنامه‌ها نیازمند برنامه ریزی دقیق و منسجم است.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان همدان با بیان اینكه برای احیای این فرایض اختصاص اعتبار لازم و صرف بودجه ضروری است از نمایندگان مجلس، دستگاه قضا، دانشگاه‌ها، حوزه های علمیه و هیأت‌های مذهبی خواست با بهره گیری از امكانات در احیای این فرایض بیش از گذشته تلاش كنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اثری كه در گفتار با محبت آمر به معروف وجود دارد با هیچ ابزاری قابل مقایسه نیست و سایر فرایض در مقابل آن همانند قطره در برابر اقیانوس هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: خداوند زبان و گفتار را در اختیار بشر قرار داد تا از این نعمت برای اصلاح و سعادت جامعه بهره گیرند.

آیت الله طه محمدی بیان همراه با رأفت و مهربانی را از شرایط امر به معروف برشمرد و گفت: تذكر لسانی اساس دعوت به خیر و نیكی است.

محمد جواد بیات معاون فرهنگی ستاد احیای استان نیز در این نشست گزارشی از همایش سراسری ستاد احیای كشور در هرمزگان ارایه كرد و از تشكیل شورای فرهنگی ستاد احیا در سراسر كشور به ریاست نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز