استاندار همدان خبر داد

پیشرفت در شهرستان فامنین با اجرای مصوبات سفر استانی

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۷۶
پیشرفت در شهرستان فامنین با اجرای مصوبات سفر استانی
استاندار همدان گفت: تعداد مصوبات سفر سوم هیأت دولت به شهرستان فامنین، 117 مصوبه و 198 پروژه بوده كه بنای قوی برای پیشرفت و توسعه شهرستان فراهم آورده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، كرم‌ رضا پیریایی در پایان دور دوم سفر شهرستانی خود به فامنین در نشست خبری با خبرنگاران، سفر سوم هیئت دولت به فامنین را گامی اساسی و عملی در تأسیس بنیاد شهرستان فامنین دانست و افزود: تعداد مصوبات سفر سوم هیأت دولت به شهرستان فامنین، 117 مصوبه و 198 پروژه بوده كه بنای قوی برای پیشرفت و توسعه شهرستان فراهم آورده است.

وی با اشاره به تحقق 149 درصدی ایجاد اشتغال در سطح استان طی 9 ماه سال جاری افزود: طبق گزارش شورای عالی اشتغال، همدان طی هفت ماه امسال نیز در زمینه ایجاد اشتغال مقام چهارم كشور را به دست آورده است.

استاندار همدان ابراز داشت: با مقایسه شش ماه نخست سال 88 و شش ماه نخست سال جاری استان همدان، متوجه كاهش 6.1 درصد نرخ بیكاری در استان می‌شویم كه این مهم نیز در پی تلاش و برنامه‌ریزی‌های مطلوب صورت گرفته محقق شده است.

وی سفرهای شهرستانی را بركت بزرگی برای توسعه استان دانست و ابراز داشت: از این طریق ضمن آشنایی با مشكلات مردم از نزدیك، می‌توان نسبت به رفع آ‌ن‌ها در كوتاه ترین زمان ممكن برنامه‌ریزی لازم را داشت.

پیریایی با اشاره به نقش رسانه‌ها در روند توسعه روزافزون استان افزود: ارائه انتقادات سازنده از سوی رسانه‌ها می‌تواند ما در پیشبرد اهداف ترسیم شده یاری رساند كه از این نظر بنده از این گونه انتقادات استقبال می‌كنم.

وی در ادامه از برنامه مناسب شهرستان فامنین در تجلیل از ورزشكاران تقدیر كرد و افزود: توجه به ورزش و ورزشكاران موفق، ضمن اینكه فضای بانشاطی را در سطح استان به وجود می‌آورد، در مطرح شدن نام استان نیز نقش مؤثری را ایفا می‌كند.

استاندار همدان ضمن اشاره به ثمرات و نتایج برگزاری جلسات با فعالان اقتصادی افزود: شهرستان فامنین در زمینه توجه به رفع مشكلات فعالان اقتصادی یكی از موفق‌ترین شهرستان‌های استان است كه این امر نیز بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز