معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

ثبات و آرامش کشور مدیون ایثار شهیدان است

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۵:۰۴
کد خبر: ۲۲۵۶۴۵
ثبات و آرامش کشور مدیون ایثار شهیدان است
محمد ابراهیم الهی تبار در دیدار با مادر و برادر شهید علی کلوپ، ثبات ، آرامش و امنیت کشور را مدیون ایثار خون شهیدان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا همدان،  معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان شامگاه روز دوشنبه با حضور در منزل مادر شهید کلوپ در دیدار با مادر و برادر شهید گفت: امروز ایران تنها منطقه دارای امنیت و ثبات در منطقه است و تمامی کشورهای منطقه در بی ثباتی و ناآرامی هستند و این اقتدار به دلیل فداکاری و ایثارگری شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس است.

وی در این دیدار که از سوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همراهی می شد، با یادآوری خاطراتی از فعالیت های شهید کلوپ افزود: این شهید بزرگوار در حوزه فرهنگی و ورزشی بسیار فعال بود و خدمات ماندگاری انجام داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه شهید کلوپ در انقلاب و حرکت های انقلابی فعال بود، اضافه کرد در 30 مهر 57 شهید کلوپ از دانش آموزان فعال در این حرکت انقلابی با 16 سال سن بود و در انقلاب ارتباطات خوبی با انقلابیون به ویژه شهید آیت الله مدنی داشت.

الهی تبار با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اولین حضور شهید در جبهه در 17 سالگی بود که پس از 3 سال خدمت به استخدام بنیاد شهید درآمد و خدمات خود به خانواده و فرزندان شهدا را آغاز و تا لحظه شهادت عاشقانه و صادقانه خدمت کرد.

در این دیدار مادر شهید کلوپ خاطراتی از شهید بیان کرد.

شایان ذکر است شهید علی کلوپ در سال 1340 در خانواده ای متدین در شهر همدان دیده به جهان گشود و از همان جوانی با اخلاق بسیار خوب و پسندیده به کارهای فرهنگی علاقه وافری نشان داد و ضمن شرکت در جلسات قرآنی و ورزشی، جوانان و نوجوانان را به فعالیت در حوزه‌های ورزشی جذب می کرد.

شهید کلوپ در رشته ورزشی فوتبال به عضویت تیم‌های منتخب استان و همچنین عضویت در باشگاه شاهین و پاس همدان در آمد‌.

شهید کلوپ از نخستین نفراتی بود که کانون فرهنگی‌، ورزشی ایثار (فجر سابق) را در منطقه ایی محروم در قالب تیم‌های ورزشی پایه گذاری کرد که بعد‌ها این کانون توسط بنیاد جانبازان به مجموعه ایی بزرگ و فرهنگی جهت استفاده عموم مردم و جانبازان سرافراز دفاع مقدس تبدیل شد‌.

شهید کلوپ در آخرین عملیات دفاع مقدس در دفاع از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و در درگیری با منافقین در عملیاد مرصاد در مردادماه سال 67 در منطقه عملیاتی چهارزبر استان کرمانشاه به مقام شهادت نائل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز