در پی قدردانی مدیر کل ورزش و جوانان از آرزو حکیمی؛

افتخاری: قهرمانان برای تداوم قهرمانی باید از حاشیه به دور باشند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۶:۱۲
کد خبر: ۲۳۰۸۶۲
افتخاری: قهرمانان برای تداوم قهرمانی باید از حاشیه به دور باشند
سید عبدی افتخاری گفت: قهرمانان برای آنکه سالیان سال در عرصه قهرمانی بمانند باید از حاشیه به دور باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان به همراه رسول منعم معاون توسعه ورزشی قهرمانی و کارشناسان امور بانوان با حضور در منزل پدری آرزو حکیمی نفر سوم قایقرانی بازیهای آسیایی اینچئون با وی و خانواده این ورزشکار با ارزش دیدار و گفتگو کردند.

سید عبدی افتخاری در این دیدار که مهندس ضروری رئیس و مهدی صمدی دبیر هیات نیز حضور داشتند با تقدیر از تلاش های حکیمی در کسب مدال برنز بازیهای آسیایی گفت: ورود به عرصه قهرمانی نیازمند تلاش و کوشش طاقت فرساست اما حفظ جایگاه و دستاوردهای دوران قهرمانی کاری دشوارتر است.

وی افزود: قهرمان شدن در کنار توکل به خداوند با ارزش می شود و قهرمانان باید در کنار قهرمانی اخلاق را نیز سر لوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: دوران قهرمانی بین دو الی ده سال متغییر است و خانم حکیمی نباید به زودی از دوران قهرمانی کنار برود بلکه باید برای کسب مدال های با ارزش در المپیک و مسابقات جهانی تلاش بیشتری را بکار بگیرد.

وی در ادامه گفت: قهرمانان ما باید بدانند که هر روز و در هر تمرین و زمان مسابقه باید بجنگند و نباید زودتر تصور قهرمانی نداشته باشند و قهرمانان برای آنکه سالیان سال در عرصه قهرمانی بمانند باید از حاشیه به دور باشند.

افتخاری افزود: برخی به دنبال هستند به هر نحو ورزشکاران به حاشیه ببرند اما قهرمانان باید توجه داشته باشند و تلاش کنند که از حاشیه به دور بوده و در مواردی که شبهه وجود دارد ورود نکنند چون رفتن به حاشیه آفت دوران قهرمانی است.

وی تاکید کرد: حکیمی از ورزشکاران با اخلاق استان همدان محسوب می شود که آینده بسیار خوبی را پیش رو خواهد داشت و باید از مربیان وی به خاطر پرورش چنین قهرمانی تقدیر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت و پشتیبانی مداوم از قهرمانان استان در رشته‌های مختلف را جزو وظایف ذاتی خود می‌داند و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی اظهار کرد: در حوزه ورزش اگر اعتماد به نفس و اعتقاد به خداوند نباشد، قطعا حرکتی انجام نمی شود و به تعبیری ورزشکار باید با توکل به خدا وارد میدان شود.

افتخاری افزود: دورانی تمرین با قایق در سد و کسب رتبه در کشور آرزوی قایقرانان همدانی است ولی امروز همگی از قهرمان شدن در بازیهای آسیایی و المپیک صحبت میکنند و سطح توقعات از این رشته ورزشی بالا رفته است.

وی اضافه کرد: ورزشکاران استان باید در همه عرصه ها برتر باشند و باید بدانیم به همان اندازه که کار و تمرین می کنیم به همان اندازه نیز ثمره آن را می بینیم.

در پایان این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ضمن تبریک و قدرشناسی از زحمات و تلاشهای آرزو حکیمی در راه رسیدن به مدال برنز مسابقات آسیایی، برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی در سایر میدانهای بزرگ زندگی به خصوص عرصه ورزش کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز