در اولین همایش ملی چهره های ماندگار مدیریت ایران؛

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق همدان به عنوان چهره ماندگار مدیریت ایران معرفی شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۷:۵۴
کد خبر: ۲۳۰۸۸۱
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق همدان به عنوان چهره ماندگار مدیریت ایران معرفی شد
در اولین همایش ملی چهره‌های ماندگار مدیریت ایران مهندس حاجی‌رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار مدیریت ایران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در اولین همایش ملی چهره‌های ماندگار مدیریت ایران مهندس حاجی‌رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار مدیریت ایران معرفی شد.

در این همایش که با حضور مدیران کشور در مرکز همایش‌ بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، تیموری، با اهدا لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

در این لوح آمده است:

«سال‌ها تلاش بی‌وقفه پذیرش رنج‌ها و مرارت‌ها و قبول سختی‌ها و زحمات فراروی، دارا بودن ویژگی‌های بی‌بدیل اخلاقی و رفتاری، داشتن حسن سلوک، تواضع و فروتنی، جدیت و پشتکار، خستگی‌ناپذیر و ژرف‌اندیشی و در یک کلام عشق و شیدایی نسبت به خدمت و خدمتگزاری از جمله فاکتورها و عواملی بوده‌اند که بر اساس آن توانسته‌اید در جامعه اندیشمندان و خردورزان جایگاهی رفیع و بلند را به خود اختصاص داده و بر بلندای قله‌های افتخار و سرافرازی قرار گیرید.

کوشش‌های فراگیر و همه جانبه شما در زمینه مدیریت که نشأت گرفته از آرا و افکار متعالی حضرتعالی است، نماد افتخار و مباهات میهن اسلامی شده و بی‌هیچ تردیدی جنابعالی را در زمره این مدیران توانمند قرار داده است و بدین خاطر به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار مدیریت ایران معرفی شده‌اید.

ضمن شایسته‌ترین تقدیرها، از خداوند بزرگ، توفیق روزافزون و درخور شما را در تمامی عرصه‌های مدیریتی آرزومندیم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز