دوربین های سرعت سنج همدان ۴۲ هزار و ۸۵۳ تخلف را ثبت کردند

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۱:۳۲
کد خبر: ۲۳۸۴۲۵
دوربین های سرعت سنج همدان ۴۲ هزار و ۸۵۳ تخلف را ثبت کردند
سرهنگ مهدی شاکری گفت : از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه 42 هزار و 853 فقره تخلف سرعت غیر مجاز توسط دوربین های سرعت سنج این استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس پلیس راه استان همدان افزود: برای 36 هزار و 563 نفر از متخلفان قبض جریمه صادر و به آدرس محل سکونت مالکان خودرو ارسال شده است.

وی اضافه کرد: استان همدان دارای 13 دستگاه دوربین سرعت سنج و 13 دستگاه دوربین پایش ترافیکی است که اطلاعات آنها به طور مستقیم به اجراییات راهور ناجا ارسال می شود.

وی اظهار کرد: دوربین های سرعت سنج این استان قابلیت محاسبه سرعت متوسط در مسافت بین دوربین ها را دارند همچنین از طریق دوربین های پایش ترافیکی تخلفاتی همچون استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، تجاوز به چپ، سبقت غیرمجاز را رصد کرد.

رییس پلیس راه همدان با ذکر اینکه رد پای سرعت در بیشتر سوانح فوتی و جرحی دیده می شود گفت: سرعت عامل بروز بیشتر سوانح است حتی در برخی مواقع گرچه عامل حادثه نبوده ولی میزان و شدت خسارت را افزایش می دهد.

سرهنگ شاکری توصیه کرد: رانندگان در حین رانندگی با سرعت مطمئنه تردد کنند چون در اینصورت شاهد کاهش میزان تلفات جرحی و فوتی در جاده های اصلی و فرعی این استان خواهیم بود.


نظر شما