معاون استاندار همدان خبر داد؛

۴ مرکز برای تغییر باورهای ناسالم معتادان در همدان فعالیت دارد

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۶:۳۹
کد خبر: ۲۳۸۴۶۰
۴ مرکز برای تغییر باورهای ناسالم معتادان در همدان فعالیت دارد
محمد ابراهیم الهی تبار گفت: چهار مرکز در همدان برای تغییر باورهای ناسالم معتادان فعالیت دارد گفت: ظرفیت هر یک از مراکز 30 تا 60 نفر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در همایش بهبود یافتگان استان همدان افزود:همت و اراده دولت تدبیر و امید در راستای کاهش معضلات اجتماعی در جامعه به ویژه اعتیاد به مواد مخدر است.

وی اضافه کرد: وزیر کشور به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر عزم و اراده جدی خود را برای تقابل با این ناهنجاری اجتماعی نشان داده است.

وی اظهار کرد: یک حرکت اجتماعی هم اینک برای مقابله با این پدیده شوم شکل گرفته است که امید می رود شاهد ریشه کن شدن این معضل باشیم.

مسوول مراکز غیر دولتی ترک اعتیاد همدان نیز گفت: از سال 82 فعالیت مراکز ترک اعتیاد در همدان با همکاری و تعامل سازمان بهزیستی آغاز شد.

علی نوری افزود: کار مراکز درمان در دو بخش خدمات قبل از ورود و بعد از ترخیص معطوف شده و در این دو مرحله اقداماتی همچون مشاوره، مصاحبه انگیزشی، مداخله، جامعه و خانواده پذیری صورت می گیرد.

وی با ذکر اینکه هم اینک چهار مرکز در همدان برای تغییر باورهای ناسالم معتادان فعالیت دارد گفت: ظرفیت هر یک از مراکز 30 تا 60 نفر است.

همایش 400 نفری بهبود یافتگان شامگاه سه شنبه با حضور مشاور وزیر کشور در همدان برگزار شد.


نظر شما