سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

سیاه جامگان با تمامی نفرات دفاع می‌کرد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۶۴۸۰۹
سیاه جامگان با تمامی نفرات دفاع می‌کرد
داوود مهابادی پس از شکست در برابر تیم سیاه جامگان مشهد گفت: پاس به طور کامل حمله می‌کرد اما تیم سیاه جامگان مشهد با تمامی نفرات دفاع می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم پاس همدان پس از بازی با تیم سیاه جامگان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی یک طرفه بوده و پاس به طور کامل حمله می‌کرد اما تیم سیاه جامگان مشهد با تمامی نفرات دفاع می‌کرد.

وی افزود: در نیمه اول تیم حریف موقعیتی نداشت ولی در یک موقعیت نصفه و نیمه با اشتباه دفاع و دروازه‌بان تنها توپ خطرناک تیم سیاه جامگان به گل رسید، در نیمه دوم نیز تیم پاس مدام حمله می‌کرد ولی تیم حریف جانانه دفاع کرد.

مهابادی با اشاره به اینکه روند بازی این نبود، تصریح کرد: آنقدر تیم سیاه جامگان فشرده بازی کرد که توپ از نقطه پنالتی عبور نمی‌کرد و فرصت بازی زمینی از بازیکنان پاس را گرفته بودند.

وی با بیان اینکه با تغییر تاکتیک، تعویض سیستم و بازیکنان به دنبال تغییر روند بازی بودیم ولی این امر محقق نشد، تاکید کرد: بازیکنان تیم پاس باید در نیمه اول گل نخست را می‌زدند تا فشردگی تیم حریف را به هم بزند.

سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به اینکه در طول هفته بر روی دفاع تیم سیاه جامگان کار کرده بودیم، افزود: برای عمق و پشت محوطه جریمه تیم سیاه جامگان برنامه داشتیم ولی متاسفانه در ضربات آخر موفق نبودیم.

وی با بیان اینکه تیم سیاه جامگان را باید تیم سخت کوشان نامید، گفت: برنامه تیم سیاه جامگان در خارج از خانه دفاع است و همین امر سبب می‎شود تا تیم‌های حریف با مشکل روبه‎رو شوند.

مهابادی درباره‌ بازی‌های آینده پاس همدان با تیم‎های شهرداری تبریز و نفت آبادان نیز بیان کرد: بازی پیشرو با شهرداری تبریز و نفت آبادان بازی حساسی است ولی خوبی این بازی این است که تیم خداداد عزیزی فوتبال بازی می‌کند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم طوری بازی کنیم که فوتبال بیشتر در آن در جریان باشد، تصریح کرد: تمام بازی‌ها برای پاس همدان فینال تلقی می‎شود و جدول تا روز آخر بالا پایین بسیاری دارد.

سرمربی تیم پاس همدان درباره اخراج نادر هوشیار بازیکن تیم پاس همدان نیز گفت: نادر هوشیار از روی بازیکن تیم سیاه جامگان پرید و در آن لحظه داور فکر کرد که از عمد این کار را انجام داده است.

وی درباره صحنه مشکوک گل اول تیم سیاه جامگان مشهد نیز گفت: در صحنه اول بر روی دروازه‌بان تیم پاس خطا شد و داور باید گل این تیم را مردود اعلام می‎کرد.

تیم پاس همدان با این شکست با همان 26 امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کرد.

نظر شما