رییس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان:

مردم در نهم دی‌ماه بصیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۸۲
مردم در نهم دی‌ماه بصیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند
امیر خجسته گفت: مردم ایران در مناسبت های مختلف ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده اند و 9 دی روز بی نظیر حماسه آفرینی مردم بود. مردم در این روز بصیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند. این روز خاری شد در چشم دشمنان و هرآنکه در داخل و خارج به دنب

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر خجسته با توجه به حماسه تاریخی 9 دی در شورای معاونان سازمان بنیاد شهید استان همدان، گفت: مبنای جامعه اسلامی بنا بر اصل ولایت فقیه استوار است و پیروی از ولایت فقیه سفارش خدا و پیامبر خداست چرا که ولایت فقیه همان ادامه مسیر حرکت پیامبران و ائمه معصومین علیه السلام است. یک جامعه اسلامی برتکیه و پشتیبانی بر ولایت فقیه می تواند طی مسیر کرده و باید ولایت فقیه را قبله نما و همان چراغ هدایت برشمرد و در کشور جمهوری اسلامی ایران اصل و محور نظام ولایت فقیه است.

خجسته خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از مدت ها پیش درصدد آگاهی دهی به جامعه برای آمادگی در انتخابات ریاست جمهوری دهم بود امّا کسانی که در خواب غفلت بودند مسیر را گم کردندو تاکنون نیز با گذشت حدود 2 سال بر اشتباه خود باقی و پافشاری می کنند که به فرموده رهبری آنها تأکید به حذف خود دارند.

وی افزود: اگر روشنگری های رهبر فرزانه انقلاب نبود امروز شرایط طور دیگری رقم می خورد و معلوم نبود چه برسر کشور و مردم می آمد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران افزود: در مقایسه ای با کشور های مسلمان عربی همسایه می توان صلابت جمهوری اسلامی ایران در چند دهه اخیر را در زیر سایه ولایت فقیه احساس کرد که حاصل آن ابر قدرتی در جهان و دستیابی به علوم مختلف و پیشرفت ها و امنیت عنوان کرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن تضعیف ولایت فقیه است که با یارگیری از طرفداران و منصوبان به انقلاب سعی در تضعیف جایگاه ولایت فقیه دارد. باید همه مراقب رفتار و گفتار خود باشند و در کسب بصیرت و ایجاد آن به فرموده رهبری تلاش مضاعف داشته باشند.

خجسته در همین راستا افزود: در همه اعصار و زمینه ها فدایی و پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران در مناسبت های مختلف ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده اند و 9 دی روز بی نظیر حماسه آفرینی مردم بود. مردم در این روز بصیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند. این روز خاری شد در چشم دشمنان و هرآنکه در داخل و خارج به دنبال جدایی مردم از ولایت فقیه و رهبر بود. باید از مردم فهیم و قدر شناس کشور جمهوری اسلامی ایران به خاطر بصیرت عمیق شان تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز