پیریایی در سفر شهرستانی به بهار:

جشن گازرسانی به روستاهای استان به زودی محقق می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۹۰۹
جشن گازرسانی به روستاهای استان به زودی محقق می‌شود
استاندار همدان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته برای گازرسانی به روستاها، جشن گازرسانی كلی به روستاهای استان همدان به زودی محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، كرم‌رضا پیریایی در دومین سفر شهرستانی خود به شهرستان بهار در مراسم گازرسانی به روستای آب باریك، اقدامات انجام شده در ارتباط با گازرسانی روستاها را مناسب ارزیابی كرد و گفت: گزارش‌های ارایه شده نشان‌دهنده فعالیت خوب مجموعه شركت گاز استان است.

پیریایی با اشاره به بهره‌مندی 41 روستا از گاز و ضریب برخورداری 79 درصدی روستاهای شهرستان بهار از نعمت گاز تصریح كرد: عملیات گازرسانی به 15 روستا در حال اجرا بوده و 6 روستا دارای قرارداد است. همچنین پنج روستا فاقد قرارداد هستند و یك روستا نیز با وجود تلاش‌های بسیار از نوشتن قرارداد امتناع می‌كنند.

تاریخ شروع پیمان احداث شبكه توزیع و ساخت و نصب انشعاب گاز در روستای آب باریك سوم مرداد است كه مبلغ كل پیمان و سهم هزینه ایستگاه روستا 100 میلیون ریال است و تعداد كل علمك 53 عدد است و مقدار كل شبكه 60 پوند اجرایی 2 هزار و 989 متر است.

استاندار همدان و هیات همراه در ادامه از پروژه 512 واحدی مسكن مهر كه دارای زمینی به مساحت یك‌هزار و 400 متر مربع است، بازدید كردند.

پروژه 512 واحدی مسكن مهر بهار توسط مسكن و شهرسازی از شهرداری بهار خریداری شده است و در دور سوم سفر ریاست جمهوری با حضور وزیر مسكن و شهرسازی در شهرستان بهار كلنگ‌زنی شد.

هم اكنون زمین برای اجرای پروژه 512 واحدی مسكن مهر تحویل پیمانكار بوده و در حال اجرا است و در این پروژه مراحل پی‌كنی و آرماتوربندی انجام شده و در حال بتون‌ریزی است.

استاندار همدان و هیات همراه در ادامه جایگاه اختصاصی جایگاه سی.ان.جی شهرستان بهار را افتتاح كردند.

این پروژه در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر جایگزینی سوخت ارزان و پاك با بنزین انجام شده است.

شروع طرح دی 87 و پایان آن دی 89 بوده است، همچنین مساحت كل زمین احداث جایگاه یك‌هزار متر مربع است. میزان زیر بنا 200 متر مربع اعم از سازه‌های فلزی و اتاق برق و زیرساخت تجهیزات است كه هزینه ساخت آن یك‌میلیارد و 700 میلیون ریال، امتیاز برق 350 میلیون ریال و امتیاز گاز 220 میلیون ریال است.

تعداد دیسپنسر دو عدد با قابلیت سوخت‌گیری چهار اتومبیل همزمان است همچنین تجهیزات ساخت شركت تامكار گاز با هزینه‌ای افزون بر 7 میلیارد ریال انجام شده است، همچنین میزان تسهیلات ساخت جایگاه یك میلیارد و 40 میلیون ریال بوده است.

استاندار و هیات همراه واحد تولید پانان بست با اشتغال 15 نفر و سرمایه‌گذاری 20 میلیون ریالی افتتاح كردند. این شركت شیشه‌های دوجداره را با روش صنعتی و اتوماتیك و با به‌كارگیری ماشین‌آلات CNC و با استفاده از بهترین مواد اولیه ایتالیایی و آلمانی تولید می‌كند.

در ادامه افتتاح واحد رسا قطعه خودرو جاهد كه طراحی و تولید انواع قطعات برقی و الكترونیكی را به عهده دارند، انجام شد.

استاندار همدان در بازدید از این پروژه با بیان اینكه این پروژه در دور نخست سفر شهرستانی افتتاح و در دور دوم فاز نخست آن افتتاح شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارتباط با اطلاع ‌رسانی به مردم درباره اقدامات صورت گرفته و معرفی شهرستان بهار ابراز داشت: نقش رسانه‌ها در امر اطلاع‌ رسانی و آگاهی‌بخشی بسیار ارزشمند است و در نبود آن‌ها هیچ یك از افراد از اقدامات صورت گرفته مطلع نمی‌شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز