مدیركل تربیت بدنی استان همدان:

نگاه ویژه به قهرمانان اساسی‌ترین شاخص توسعه ورزش است

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۸:۰۰
کد خبر: ۷۹۷۱
نگاه ویژه به قهرمانان اساسی‌ترین شاخص توسعه ورزش است
مدیركل تربیت بدنی استان همدان گفت: نگاه ویژه به قهرمانان، ورزشكاران و مفاخر ورزشی اساسی‌ترین شاخص توسعه ورزش در هر منطقه و كشوری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سید عبدی افتخاری در اولین مراسم تجلیل از مفاخر، پیشكسوتان، قهرمانان، مدال‌آوران ورزشی شهرستان بهار، اظهار داشت: بالا بردن سطح علمی ورزشكاران، تأسیس مدارس ورزش، برگزاری مسابقات مختلف در رده‌های سنی پایه و بالا و اعزام ورزشكاران به مسابقات فرا استانی و فراملی را از جمله شاخص‌های توسعه ورزش است.

افتخاری افزود: این نوع نگاه یقیناً شاخص‌ها را پررنگ‌تر خواهد كرد.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار از ورزش استان افزود: از بدو مسؤولیت پذیری استاندار همدان، حمایت‌های خوبی از ورزش استان صورت گرفته كه در نوع خود بی‌نظیر است.

مدیركل تربیت بدنی استان برگزاری مراسم تجلیل از ورزشكاران را دغدغه چندین ساله مدیران ورزش استان بیان كرد كه استاندار به خوبی در سفرهای شهرستانی خود، این كار را انجام می‌دهد.

وی اذعان داشت: نگاه ویژه به قهرمانان، ورزشكاران و مفاخر ورزشی اساسی‌ترین شاخص توسعه ورزش در هر منطقه و كشوری است.

افتخاری با اشاره به وضعیت ورزشی شهرستان بهار قبل از دولت نهم تصریح كرد: سرانه ورزشی این شهرستان تا قبل از دولت نهم كمتر از 16 صدم مترمربع برای هر نفر بود كه با كارهای انجام شده در دولت نهم و دهم، این مقدار به 52 صدم مترمربع رسیده و چنانچه پیشرفت فیزیكی پروژه‌های ورزشی این شهرستان را نیز مدنظر قرار می‌دهیم، سرانه ورزشی این شهرستان به 62 صدم مترمربع خواهد رسید.

وی اضافه كرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در دست اجرا، سرانه ورزشی این شهرستان به 80 صدم مترمربع نیز خواهد رسید.

افتخاری احداث سالن ورزشی چند منظوره شهید حاجیلویی، سالن ورزشی چندمنظوره صالح‌آباد، سالن ورزشی چندمنظوره نفت و سه زمین چمن روستایی را از جمله طرح‌های ورزشی ساخته شده در شهرستان بهار برشمرد و افزود: برای احداث این طرح‌ها بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیركل تربیت بدنی استان همچنین مجموعه ورزشی بانوان، سالن ورزشی 2000 نفره، زمین چمن صالح‌آباد، استخر سرپوشیده لالجین، سكوی تماشاچیان لالجین و سالن ورزشی روستای زاغه را از جمله طرح‌های در دست اجرا در شهرستان بهار بیان كرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها تاكنون بالغ بر 77 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

در پایان این مراسم از 47 نفر از ورزشكاران مفاخر ورزشی و مدال‌آوران شهرستان بهار تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز