نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

پاسخ‌های وزیر دادگستری نمایندگان را قانع نکرد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۱:۰۰
کد خبر: ۸۳۵۸
پاسخ‌های وزیر دادگستری نمایندگان را قانع نکرد
سخنگوی کمیسیون قضایی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر دادگستری در جلسه این کمیسیون برای پاسخ به سوال چهار تن از نمایندگان مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس، امین حسین رحیمی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از حضور سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در جلسه این کمیسیون خبر داد و اظهار داشت: وزیر دادگستری برای پاسخ به سوال چهار نفر از نمایندگان مجلس در کمیسیون قضایی و حقوقی حاضر شد.

نماینده مردم ملایر افزود: درجلسه کمیسیون، سوال آقایان مقیمی نماینده مردم بهشهر، نصیرپور نماینده مردم سراب و مهربان، کائیدی نماینده پلدختر و عیسی جعفری نماینده مردم کبودراهنگ و بهار از وزیر دادگستری در دستور کار قرار داشت که نماینده کبودراهنگ با استناد به آیین نامه مجلس و به دلیل تاخیر وزیر دادگستری برای پاسخ به سوال وی، از طرح سوال خودداری کرد و خواستار طرح سوال خود در صحن مجلس شد.

رحیمی با بیان اینکه سوال نماینده بهشهر از وزیر دادگستری در خصوص ساخت زندان جدید در این شهر بود، افزود: نماینده بهشهر با تاکید بر مصوبات سفر استانی رییس جمهور در خصوص لزوم احداث زندان جدید در این شهر به دلیل قدیمی بودن زندان فعلی این شهر سوال داشت که با توضیحات وزیر دادگستری قانع شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی همچنین از قانع نشدن کائیدی نماینده پلدختر و نصیری نماینده سراب در خصوص سوال های خود خبر داد و افزود: سوال نماینده پلدختر درباره فقدان پزشکی قانونی در این شهر بود که وی از توضیحات وزیر قانع نشد و نماینده سراب هم درباره وضعیت نگهداری زندانیان در زندان رجایی شهر کرج سوالی داشت که وی نیز از توضیحات وزیر قانع نشد.

رحیمی با اشاره به تصمیم گیری در خصوص طرح سوال کائیدی، نصیر‌پور و جعفری در صحن مجلس، گفت: بررسی اینکه این سوالات در صحن علنی مجلس مطرح شود یا خیر به جلسه آتی کمیسیون موکول شد تا کمیسیون با بررسی جوانب امر و اختیارات وزیر دادگستری در این خصوص تصمیم گیری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز