رییس دانشگاه یزد خبر داد

نامگذاری یکی از خیایان‌های دانشگاه یزد به نام نهم دی

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۲
نامگذاری یکی از خیایان‌های دانشگاه یزد به نام نهم دی
رییس دانشگاه یزد گفت: بلوار منتهی به سر در اصلی دانشگاه یزد به عنوان 9 دی نامگذاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رییس دانشگاه یزد گفت: بلوار منتهی به سر در اصلی دانشگاه یزد به عنوان 9 دی نامگذاری خواهد شد.

سید علی محمد میرمحمدی افزود: این نامگذاری صورت گرفت تا هر روز که دانشگاهیان از این بلوار عبور می‌کنند خاطره خروش میلیونی مردم علیه فتنه‌گران و صیانت از ارزش های انقلاب را در ذهن داشته باشند.

وی ادامه داد: اکثریت دانشگاهیان همیشه با انقلاب، ولایت فقیه و نهضت بوده و هستند و همراه با سایر گروههای مردم در حماسه بزرگ 9 دی فریاد بزرگ ولایت خواهی خود را سر دادند و علیه افرادی که بخاطر لجبازی و علاقه به پست و مقام، خون شهدا را زیر پا گذاشتند حماسه آفرینی کردند.

میرمحمدی درباره وضعیت فعلی دانشگاه یزد در زمینه نفوذ عناصر فتنه در این دانشگاه گفت: پس از رو شدن دقیق ماهیت جریان فتنه، در حال حاضر در دانشگاه یزد بافت یکنواخت همراه نظام را داریم.

رییس دانشگاه یزد در پایان گفت: البته این به معنای آن نیست که دانشجویان دانشگاه یزد هیچ گونه انتقادی ندارند بلکه در نشست‌هایی که توسط تشکل های دانشجویی برگزار می‌شود دیدگاه ها و سلایق دانشجویان بحث می‌شود و همگونی و همراهی دانشجویان به معنای این نیست که هیچ گونه ساز مخالفی نباشد.

نظر شما