استاندار یزد:

اطلاع‌رسانی به مردم درباره جراحی بزرگ اقتصادی شایسته تقدیر است

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۹۲۰
اطلاع‌رسانی به مردم درباره جراحی بزرگ اقتصادی شایسته تقدیر است
استاندار یزد گفت: اطلاع رسانی دقیق به مردم، جذب مخاطب و پخش برنامه های مثبت در خصوص جراحی بزرگ اقتصاد کشور از سوی صدا و سیما و دیگر رسانه ها کاری شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، استاندار یزد گفت: قانون هدفمند سازی یارانه ها مصلحت نظام و کشور است و منفعت غیر قابل اندازه گیری را برای مردم ایران در دراز مدت به همراه دارد.

محمدرضا فلاح زاده در بازدید از صدا و سیمای مرکز یزد، افزود: اطلاع رسانی دقیق به مردم، جذب مخاطب و پخش برنامه های مثبت در خصوص جراحی بزرگ اقتصاد کشور از سوی صدا و سیما و دیگر رسانه ها کاری شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: در سراسر ایران از یزدی ها به عنوان انسان هایی متدین، نجیب، سخت کوش، ولایتمدار و در حوزه های مختلف موفق یاد می کنند و لذا مدیریت ارشد استان یزد از هر برنا مه ای که به منظور ساخت سریال دارالعلم، دارالعباده و دارالعمل انجام شود و تدین و ویژگی های مثبت یزدی ها را در کشور معرفی کند حمایت خواهد کرد.
استاندار یزد در ادامه نقش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در تاریخ مملکت و زندگی مردم ایران، نقشی مثبت و تاثیر گذار دانست و با اشاره به فعالیت های این مرکز در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، برگزاری انتخابات و به تصویر کشیدن حضور مردم در راهپیمایی های مختلف گفت: بخشی از اقدامات جذب، اعزام و ساماندهی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل حاصل تلاش و برنامه ریزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فلاح زاده با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب، محور اقدامات و برنامه ریزی های صدا و سیما را دین، اخلاق، امید و آگاهی برشمرد و افزود: طبق فرموده های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب صدا و سیما یک دانشگاه است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مصوبات سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب در خصوص صدا و سیمای یزد به جز یک مورد که 60 درصد پیشرفت داشته، به طور کامل اجرایی شده و همچنین مصوبات سفرهای دور اول و دوم ریاست جمهور به استان یزد از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه ویژه مسوولان و کارکنان صدا و سیمای مرکز استان به مباحث اجتماعی، فرهنگ دینی و بومی استان، برنامه های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، معرفی و تولید برنامه های مذهبی و عاشورایی و پخش آن ها در شبکه های سراسری را نشان دینداری و تدین کارمندان این مرکز عنوان کرد.

گفتنی است استاندار یزد به همراه معاونان و جمعی از مشاوران خود در این بازدید از واحد های مختلف اطلاعات و اخبار، تولید صدا، تولید سیما، فنی، محل احداث سالن همایش 300 نفره و استودیو صدا و سیمای مرکز استان بازدید کرد.

در پایان این مراسم نیز از کارکنان برگزیده صداوسیمای مرکز استان در بخش های مختلف با اعطای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز