معاون تربیت بدنی استان یزد خبر داد

افتتاح شش سالن ورزشی چند منظوره تا پایان سال جاری

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۹۳۲
افتتاح شش سالن ورزشی چند منظوره تا پایان سال جاری
معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی تربیت بدنی استان یزد گفت: شش سالن ورزشی چند منظوره تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد ، معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی تربیت بدنی استان یزد گفت: شش سالن ورزشی چند منظوره تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کامران قربانی افزود: این سالن ها درمناطق دهشیر، مهر دشت، امام شهر یزد، صدرآباد، نواب صفوی و بهادران با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد و 27 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد : در سالجاری مبلغ چهار میلیارد و 250 میلیون ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان نیز جهت تکمبل و تجهیز 9 پروژه ورزشی اختصاص یافته است.

قربانی با ذکر اینکه امسال 36 میلیارد و 760 میلیون ریال برای تکمیل و تجهیز 58 پروژه ورزشی اختصاص یافته است ، گفت : از تعداد 58 پروژه استانی 20 پروژه مربوط به تعمیرات و تجهیزات اماکن ورزشی است و مابقی مربوط به احداث و تکمیل پروژه ها است.

معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل تربیت بدنی استان یزد افتتاح پنج سالن ورزشی چند منظوره در هفته دولت را نیز یادآور شد وافزود : سالن ورزشی شهدای خورمیز ، اسلام آباد صدوق، کهدوئیه تفت ، جانبازان یزد و شهید چمران تفت سالن های ورزشی چند منظوره بود که با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 815 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

نظر شما