استاندار یزد:

اشتغال‌زایی برای ۳۸هزار نفر در استان‌یزد مهم‌ترین برنامه سال ۹۰ است

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۸:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۶۰
اشتغال‌زایی برای ۳۸هزار نفر در استان‌یزد مهم‌ترین برنامه سال ۹۰ است
محمد رضا فلاح زاده گفت : ایجاد ایجاد اشتغال برای 38 هزار نفر در استان یزد یکی از برنامه‌های مهم سال جدید است.
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، استاندار یزد در جمع کارکنان استانداری با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام "جهاد اقتصادی"، گفت: برای اجرایی شدن منویات رهبر حکیم انقلاب تدابیری برای جهاد اقتصادی در سال 90 اتخاذ شده است.

محمد رضا فلاح زاده با بیان اینکه تولید و توزیع و صادرات از ارکان مهم پیشرفت یک کشورند، افزود: حمایت از 860 کارخانه‌ای که عملیات اجرایی آنها شروع شده و از 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و همچنین 43 معدنی که پروانه بهره برداری اخذ کرده اند، به عنوان بخشی از این تدابیر است.

وی ادامه داد: همچنین حمایت از 998 کارخانه‌ای که مجوز تاسیس گرفته اند و ایجاد اشتغال برای 38 هزار نفر در استان از دیگر تدابیر مهم برای سال 90 خواهد بود.

استاندار یزد از برگزاری همایش سرمایه گذاران داخلی و خارجی در یزد خبر داد و افزود: امیدواریم تا نیمه اول سال جاری این همایش مهم برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام حسنعلی را تسلیت گفت و خدمات ارزشمند این شخصیت برجسته در راستای ترویج دین و مکارم اخلاق و نشر فرهنگ نورانی اهل بیت(ع) را یادآور شد.
نظر شما