بیمارستان مهریز به‌زودی به پلی‎کلینیک تخصصی تبدیل می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۷:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۵۸
بیمارستان مهریز به‌زودی به پلی‎کلینیک تخصصی تبدیل می‌شود
مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریزگفت: ساختمان پلی‌کلینیک باب الحوائج(ع) با اعتبار 1میلیارد تومان 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دلسوزانه مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز از ساختمان در دست ساخت پلی کلینیک باب الحوائج این بیمارستان بازدید کرد.

سیدرسول محسن زاده مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز در این بازدید گفت: ساختمان پلی کلینیک باب الحوائج(ع) با زیربنای2000 مترمربع و اعتبار 1میلیارد تومان 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: 60 درصد اعتبار ساختمان آن توسط خیران و ما بقی از اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان یزد تامین شده است که علاوه بر این به 800 میلیون تومان دیگر برای خرید تجهزات نیاز است.

محسن زاده خاطر نشان کرد: بعد از تکمیل ساختمان، این پلی کلینیک علاوه بر ظرفیت20 مطب متخصص در زمینه های مختلف به بخش هایی چون سنجش تراکم استخوان، سونوگرافی، اکو و تست ورزش، آندوسکوپی، شنوایی سنجی، مامو گرافی و... مجهز خواهد شد.

محسن زاده همچنین در این بازدید از اهدای خانه پنجاه میلیونی یک خیّر مهریزی به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) این شهرستان خبر داد.

مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان مهریز گفت: بخش عمده ای از نیازهای تجهیزاتی و عمرانی این بیمارستان توسط خیران ارجمند تامین شده است.
 
مساعدت در بخشهای سی سی یو، قلب، پلی كلینیك تخصصی، آی سی یو و تامین برخی از تجهیزات پزشكی از جمله این مساعدت ها است.

وی افزود: فرد خیّری كه خواست گمنام بماند خانه پنجاه میلیون تومانی خود را جهت امورات و رفع مشكلات بخش درمان به بیمارستان این شهرستان اهدا کرد.

وی با اشاره به مشخصات خانه اهدایی گفت: این خانه، نوساز و در مساحت 250 متر و زیر بنای 165 متر بنا شده است.

محسن زاده گفت: ضمن تشكر از بانیان خیر اینگونه اقدامات خالصانه كه در جهت رفع نیازهای حیاتی و اساسی مردم بعمل می آید تاكنون خیّران این شهرستان بیش از یك میلیارد تومان به این بیمارستان كمك كرده اند.

کیانی مقدم در ادامه این بازدید به بخش های سی سی یو، آی سی یو، وی آی پی و اورژانس بیمارستان رفت و ضمن عرض خسته نباشید از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیران، پرستاران و پرسنل این بخش ها قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز