مدیر کل ارشاد یزد :

نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در یزد برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۴:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۶۴
نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در یزد برگزار می‌شود
محمود عالیشوندی گفت: نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان دارالعباد و دارالعلم یزد در قالب 80 غرفه برگزار خواهد شد .
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمود عالیشوندی در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از 21 تا 27 فروردین ماه در محل برگزاری نمایشگاه های استان یزد در فضای چهار هزار مترمربع برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف توسعه فرهنگ سازی استفاده از رسانه های دیجیتال و فضای مجازی و حمایت از تولیدكنندگان داخلی برگزار می شود و درآن بخش های نرم افزارتلفن همراه، نرم افزارهای رایانه ای ،پایگاه های اینترنتی و بازی های رایانه ای پیش بینی شده است.

عالیشوندی گفت: 60غرفه این نمایشگاه به بخش خصوصی از سراسر كشور و 20غرفه به مركز توسعه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافته و محصولات عرضه شده در این نمایشگاه نیز با تخفیف ویژه به متقاضیان عرضه می شود، همنچنین مبلغ سیصد میلیون ریال بن ویژه خرید نیز بین خریداران توزیع می شود.
 
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از افتتاح خانه های فرهنگی دیجیتال در شهرستان های استان خبر داد و اظهار داشت: مجتمع فرهنگی دیجیتال نیز در شهرستان های میبد، بافق و اردكان راه اندازی خواهد شد.

عالیشوندی در پایان با اشاره به سفر سوم هیات دولت به استان یزد و تصویب 250میلیارد ریال بودجه فرهنگی گفت: از محل این اعتبارات، امسال مراكز فرهنگی غیردولتی در استان را تجهیز خواهد شد و ارتقای سطح كیفی نشریات محلی، بروز نمودن تجهیزات سینما از برنامه های سال جاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز