معاون سیاسی استاندار یزد:

هدفمندی یارانه‌ها نزدیك شدن جامعه به عدالت است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۱
هدفمندی یارانه‌ها نزدیك شدن جامعه به عدالت است
معاون سیاسی استاندار یزد گفت: هدف دولت از اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها خدمت به مردم و نزدیك شدن جامعه به عدالت است.

به گزارش خبرنگار برنا از یزد ،معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: هدف دولت از اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها خدمت به مردم و نزدیك شدن جامعه به عدالت است.

غلامحسین دشتی در جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار ابرکوه افزود : همكاری صمیمانه مردم در اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها قابل تقدیر است .

وی ادامه داد : همكاری مردم در چند روز گذشته در تمام زمینه‌ها از جمله استفاده درست از امكانات و صبر و تحمل در اجرای این طرح و برداشتن گام‌های اساسی در آغاز راه، بسیار خوب بوده است و شروع موفقیت‌آمیز این طرح نیز مدیون همكاری صمیمانه مردم می باشد .

دشتی یكی از اصلی‌ترین اهداف این طرح را استفاده درست از امكانات كشور و صرفه‌جویی از امكانات در دسترس دانست و گفت : استفاده درست از امكانات، بزرگ‌ترین نقش و وظیفه ملت در قبال این قانون است كه چنانچه تحقق یابد، دولت نیز در اجرای آن موفق و دهك‌های پایین جامعه تحول اساسی را در زندگی خود شاهد خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد افزود : این قانون یك خواسته بزرگ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که اكنون به بركت اقتداری كه نظام جمهوری اسلامی با رهبری‌های مقام معظم رهبری در سطح جهان به دست آورده و همچنین زیرساخت‌های فراهم شده در بخش‌های مختلف كشور، فرصت اجرا یافته است.

ریاست شورای اطلاع رسانی استان یزد ادامه داد : در حال حاضر 44 سایت اینترنتی با طرح مسئله حذف یارانه‌ها درصدد مقابله با آن برآمده‌اند.

وی در پایان گفت : این طرح حذف یارانه‌ها نیست بلكه هدفمندی یارانه‌ها می باشد كه با اجرای آن شاهد سرافرازی بیش از پیش میهن اسلامی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز