رییس کل دادگستری یزد:

مراجع قضایی در دستگاه قضا یكی از نعمت‌های بزرگ الهی است

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۳۶
مراجع قضایی در دستگاه قضا یكی از نعمت‌های بزرگ الهی است
غلامحسین حیدری گفت: مراجع عالی قضایی و نظارتی در دستگاه قضا یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است و همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در جلسه ای که با حضور معاونت دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات و رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسوولان قضایی استان برگزار شد، مشکلات و مسایل دستگاه قضایی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری یزد در این جلسه گفت: با توجه به درایت، متانت، تعهد، تقوا و همچنین پایبندی به قانون از طرف قضات استان یزد، کمتر شاهد تخلف انتظامی از سوی قضات استان بوده ایم.

غلامحسین حیدری افزود: مراجع عالی قضایی و نظارتی در دستگاه قضا یکی از نعمت های بزرگ الهی است و همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

رییس کل دادگستری استان یزد در پایان با تقدیر و تشکر از همکاران قضایی و تلاش های نظارتی که تا کنون صورت گرفته ابراز امیدواری کرد: در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم در چارچوب قانون و شرع مقدس اسلام مسایل و مشکلات مردم را که به ما محول شده است حل و فصل کنیم.

معاون دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات با توجه به بازرسی های به عمل آمده در سال های گذشته عملکرد قضات استان یزد را بسیار مطلوب ارزیابی کرد .

علی رنجبر هدف اصلی نظارت و ارزشیابی را سنجش عملکرد واقعی قضات با معیارها و استاندارد های شرعی و قانونی بیان کرد و افزود: در بازرسی های به عمل آمده نیروی های شایسته، صالح و کارآمد شناسایی و از آنان تقدیر به عمل آمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز