کارشناس امور مساجد سازمان تبلیغات یزد:

جشنواره فعال‌ترین مساجد در یزد برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۴۵
جشنواره فعال‌ترین مساجد در یزد برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام ناصر صانعی گفت: جشنواره فعال‌ترین مساجد در استان یزد مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با همکاری مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد و تبیان مشهد با هدف تقدیر و تشویق رابطان فرهنگی مساجد فعال در پورتال ملی مساجد کشور، جشنواره فعال ترین مساجد را در استان یزد برگزار خواهد کرد.

حجت‌الاسلام ناصر صانعی افزود: قصد داریم گام‌هایی هر چند کوچک برای رشد و توسعه فرهنگ دینی و همچنین بالا بردن سطح اطلاع ‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی مساجد به امت حزب‌الله با استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی روز برداریم.

وی ادامه داد: در این راستا به مساجدی که بتوانند رتبه اول تا پنجم کشوری را به عنوان فعال ترین مساجد در سایت پورتال ملی مساجد کسب کنند کمک هزینه سفر به مشهد، مساجدی که رتبه ششم تا دهم کشوری را به عنوان فعال ترین مساجد در سایت پورتال ملی مساجد کسب کنند جوایزی ارزنده و نفیس از جمله دوره کامل قاموس القرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر صانعی افزود: همچنین به 10 مسجد از مساجد استان یزد که در سایت پورتال ملی مساجد کشور فعالیت داشته باشند به قید قرعه بسته های فرهنگی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

تاریخ برگزاری مسابقه و محاسبه امتیاز 9 تیر ماه 90 مصادف با روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) است.

نظر شما