نیکونژاد به عنوان سرپرست حوزه‎هنری یزد معرفی شد

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۶۳
نیکونژاد به عنوان سرپرست حوزه‎هنری یزد معرفی شد
رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد طی مراسمی محمد رضا نیکو نژاد را به عنوان سرپرست حوزه هنری یزد معرفی و از زحمات محمد ملک ثابت رییس سابق این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، معاون اجرایی امور استان های حوزه هنری كشور در مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: گاه اختلاف در سلیقه ها موجب کندی کارها شده و یا از انجام خدمتی جلوگیری می کند كه باید از آن جلوگیری كرد و مسوولان و خدمت گزاران باید متوجه برخی اختلاف سلیقه ها بوده و اجازه ایجاد مانع برای اجرای کارها و اقدامات را ندهند.

اسماعیل فلاح افزود: شخصی که مسوول خدمتی در یک حوزه می شود باید حد اکثر توان خود را برای خدمت رسانی انجام دهد و باید توجه داشت .

وی در ادامه با بیان خاطرات خود از نحوه تاسیس حوزه هنری استان یزد علی رغم کاستی ها و کمبودها و نیز کم لطفی بعضی هنرمند نماها، همت مدیر اسبق این مرکز و لطف مسوولان استان را سنگ بنای تاسیس حوزه هنری در یزد دانست و گفت: تعامل با مقامات ارشد استان و تعریف برنامه های استانی موجه از رئوس برنامه های مدیریت جدید است.

معاون اجرایی امور استان های حوزه هنری كشور افزود : بودجه ای وی‍ژه و خاص در بخش فیلم سازی و ادبیات پایداری در اداره کل امور استانها جهت تولید آثار فاخر استانها مصوب شده كه فرصتی مغتنم برای تولید آثار هنرمندان استان ها است .

فلاح در پایان گفت: جدیت در مدیریت در کنار مدیریت دوستانه از انتظارات این اداره کل از سرپرست جدید حوزه هنری یزد است كه امیدواریم با تعامل دوستانه با هنرمندان شاهد پر بارتر شدن درخت شكوفای هنری استان یزد باشیم.
 
مدیر سابق حوزه هنری استان یزد نیز در این مراسم گفت: استان یزد دارای سابقه فرهنگی بسیار قوی و ارزشمندی در کشور است.

محمد ملك ثابت افزود: اخلاص کارکنان و هنرمندان حوزه هنری در استان یزد یکی از بزرگترین پشتوانه های مدیریت است.

گفتنی است در پایان این مراسم كه با حضور جمعی از هنرمندان در حوزه هنری یزد برگزار شد، محمد رضا نیکو نژاد به عنوان سرپرست حوزه هنری یزد معرفی و از زحمات محمد ملک ثابت رییس سابق این حوزه تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز