رییس سازمان بازرگانی یزد:

۵۲ واحد تولیدی استان مجوز اصلاح قیمت‌ها را دریافت كردند

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۹:۲۱
کد خبر: ۵۸۶۱۵
۵۲ واحد تولیدی استان مجوز اصلاح قیمت‌ها را دریافت كردند
اسكندری با اشاره به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و لزوم اصلاح برخی قیمت‌ها گفت: 52 واحد تولیدی و صنعتی این استان مجوز اصلاح قیمت‌ها دریافت كردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از روایط عمومی سازمان بازرگانی استان یزد، رییس سازمان بازرگانی استان افزود: این واحد های اسناد و مدارك مثبته را ارایه نموده و قیمت محصولات تولیدی این واحدها طبق دستور العمل به میزان 10 درصد افزایش یافت.

وی تصریح كرد: آن ها باید با رعایت درج قیمت مصرف كننده و رعایت سود متعارف كه مورد تفاهم قرار گرفته است نسبت به اصلاح قمیت های خود اقدام و هرگونه تخلفی از توافقات حاصله تخلف محسوب شده و برابر مقررات با آنها رفتار خواهد شد.

رییس سازمان بازرگانی استان یزد گفت: واحدهای یاد شده در زمینه تولید ظروف تفلن، مواد غذایی، لبنیات (در حد اختیارات استانی)، نایلون، ملامین و پلاستیك، لوله، شن و ماسه هستند .

اسكندری اظهار داشت: همچنین 105واحد تولیدی در استان نیز درخواست اصلاح قیمت داشتند كه طبق بررسی مدارك و مستندات آن ها هیچگونه موافقاتی با درخواست آن ها صورت نگرفت و این واحدها موظف هستند بر اساس قیمت های مصوب نسبت به ارائه كالا و خدمات اقدام كنند.

اسكندری افزود: این واحدها در زمینه های لوازم خانگی، سیمان، كاشی، سرامیك بتن، روغن موتور، موزاییك و غیره فعالیت دارند.

رییس سازمان بازرگانی استان یزد از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق 124 و یا گزارش كتبی به سازمان بازرگانی اطلاع دهند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز