رییس جدید شبكه دامپزشكی شهرستان یزد معرفی شد

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۶:۱۰
کد خبر: ۵۸۶۱۸
رییس جدید شبكه دامپزشكی شهرستان یزد معرفی شد
جلسه تودیع و معارفه رییس شبكه دامپزشكی شهرستان یزد با حضورمعاون فرماندار یزد و مدیر كل دامپزشكی استان و جمعی از مسوولان و پرسنل شبكه دامپزشكی شهرستان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، جلسه تودیع و معارفه رییس شبكه دامپزشكی شهرستان یزد با حضور معاون فرماندار یزد و مدیر كل دامپزشكی استان و جمعی از مسوولان و پرسنل شبكه دامپزشكی شهرستان یزد برگزار شد.

مدیر كل دامپزشكی استان در این جلسه اظهار داشت: مخاطب تشكیل جهاد مردم بوده اند و شاكله جهاد را مردانی برخاسته از توده های امت با بنیه دینی و اعتقادی بنا نهادند كه این خود منشأ خدمات زیادی در جامعه شد.

حدادزاده گفت: پاسداشت ارزش های جهادی و احیاء دوباره آن ها نیاز امروز جامعه است.

وی گفت: دامپزشكی خط مقدم بهداشت جامعه است و ما تا سال 87 در دامپزشكی بحث تأمین غذای بهداشتی را داشتیم اما الان تأمین غذای بهداشتی و شرعی از وظایف قانونی دامپزشكی است.

در ادامه عسكر زاده، معاون فرماندار یزد كار دامپزشكی را بسیار حساس ولی كاركنان آن را گمنام خواند وگفت: با توجه به اینكه در شهرستان یزد تراكم جمعیت وجود دارد پس مسئولیت بیشتر است و باید توجه بیشتری به مباحث بهداشتی شهرستان صورت گرفته شود.

از زحمات و فعالیت های غلامعلی پور به عنوان رییس و عبد الحسین زاده به عنوان سرپرست شبكه دامپزشكی شهرستان یزد تقدیر و مهدی مطیعی به عنوان رییس جدید شبكه دامپزشكی شهرستان یزد معرفی شد.

نظر شما