مدیرامور جوانان استان یزد:

جوانی بهار زندگی و فرصتی برای یادگیری است

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۷:۲۱
کد خبر: ۶۲۶۳۱
جوانی بهار زندگی و فرصتی برای یادگیری است
پارساییان گفت: جوانی، بهار زندگی و فرصتی برای یادگیری است.

مدیر امور جوانان استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا با تبریک یازدهم شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: جوانی ارزشمندترین هدیه ای است که دست روزگار تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می بخشد.

محمد حسین پارساییان افزود: نشاط و شادابی، تحرک و قدرت و انگیزه های بلند رویش و پویش ره‌آورد بوستان جوانی است و جوانانی که ازدانایی دارند، با قدر دانستن این فرصت، ره توشه ای از علم و حکمت برای ادامه سال های عمر خود فراهم خواهند کرد.

وی ادامه داد: اما جوانانی که غفلت ورزند و از این فرصت استفاده نکنند در روز بهره گیری از انباشته ها، جز افسوس بهره ای نخواهند داشت چرا که در آسمان عمر، جوانی ستاره ای است که یک بار بیشتر طلوع نمی کند بنابراین باید قدرجوانی را دانست.

مدیر امور جوانان استان یزد گفت: برای سخن گفتن با جوانان باید از نصیحت کردن صریح و مستقیم دوری کرد.

پارساییان افزود: در صورت توجه و استفاده بهینه و مؤثر از پتانسیل ها و توانمندی های جوانان، روند رسیدن به توسعه تسریع و بهبود می یابد اما بی توجهی و نبود برنامه مناسب برای تحقق مطالبات جوان و حرکت به سوی زندگی مناسب تر سبب افزایش مشکلات و چالش های متعدد در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم روزی برسد که همه جوانان ایرانی به آرزوهایی معقول و دست یافتنی که مدنظر خود دارند، برسند گفت: به علت افزایش روزافزون دنیای ارتباطات، دیگر جوان امروزی با جوان دیروز فرق دارد و جوان امروزی چه درست و چه غلط خواسته هایش نسبت به گذشته زیاد شده است .

مدیر امور جوانان استان یزد در پایان گفت: هر روز، روز جوانان است و كدام سازمان و نهادی را می توان یافت كه با جوان سروكار نداشته باشد چرا که از سیاست تا اقتصاد و فرهنگ و اجتماع، همه چیز در این كشور سرشار از نیروی جوانی است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز