سخنران و خطیب كشور:

بهترین روش برای مقابله با بدحجابی کار فرهنگی است

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۳۰۷۷
بهترین روش برای مقابله با بدحجابی کار فرهنگی است
حجت الاسلام محمد كاظم راشد یزدی گفت: بهترین روش برای مقابله با بدحجابی کار فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، حجت الاسلام محمد كاظم راشد یزدی در همایش استانی عفاف و حجاب كه صبح امروز درمحل تالار فرهنگ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد گفت: حضرت زهرا(س) در رعایت حقوق پدر و مادر، همسر و فرزندان از تمام زنان طول تاریخ زندگی بشر جلوتر بود چرا كه ایشان یك فرزند نمونه برای پدر، یك زن بردبار برای همسر و یك مادر فداكار برای فرزندانش بود و بنابراین الگو گرفتن زنان و دختران از حضرت زهرا(س) بخش اعظمی از مشكلات خانواده‌ها را رفع خواهد كرد.

وی ادامه داد: در زمان جاهلیت دختران را زنده به گور می کردند اما در زمان حاضر شخصیت زنان مسلمان را زیر سوال می برند.

حجت الاسلام راشد یزدی افزود: در عصر امروزی دشمنان در صحنه میدان جنگ نرم به دنبال از بین بردن شخصیت است لذا با ترویج بی حجابی و بی حیایی ضربه عظیمی به فرهنگ و باورهای اسلامی می زند.

وی گفت: دین اسلام كامل‌ترین دین خدا است و در پیامبر و ائمه اطهار(ع) تجلی یافته كه مشی آنها دستور راه‌ زندگی سعادتمندانه بشر است، پس اگر انسان‌ها با تأسی از الگوهایی نظیر حضرت زهرا(س) از دین اسلام پیروی كنند به سعادت جاودانه دست خواهند یافت.

سخنران و خطیب کشور افزود: كسانی كه می‌خواهند در زندگی موفق باشند، باید پنج چیز را در زندگی داشته باشند عشق و محبت، اعتماد، احترام متقابل، گذشت و انصاف و سه چیز را نباید داشته باشند كه، ضرب و جرح، ترس و بی‌اعتمادی است.

حجت الاسلام راشد یزدی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از علت هایی که خانم ها به طور آرایش کرده در جامعه حضور پیدا می کنند و خود را در معرض دید نامحرمان قرار می هند، تربیت نا صحیح است و این امر ناشی از مشکلات والدین است كه باید رفع شود .

نظر شما