مدیر امور جوانان یزد در گفت‌و‌گو با برنا

خبرنگاران زبان گویای مردم هستند

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۲:۵۴
کد خبر: ۶۸۹۵۶
خبرنگاران زبان گویای مردم هستند
محمد حسین پارساییان گفت: خبرنگاران زبان گویای بیان مشكلات و مطالبات‌ مردم و پل ارتباطی مردم و مدیران هستند.
مدیر امور جوانان استان یزد به‌ مناسبت فرا رسیدن 17 مردادماه سالروز بزرگداشت شهادت شهیدصارمی و روز خبرنگار در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در یزد، گفت: روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه همچون سربازانی گمنام به عنوان امین مردم پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

محمد حسین پارساییان افزود: علی رغم وجود نقش پررنگ خبرنگاران در تمام عرصه ها تاكنون به دغدغه های آنها كمتر پرداخته شده است.

وی ادامه داد: برای تكریم از قشر زحمتكش خبرنگار تنها یك روز كافی نیست و اگر در طول سال به اصحاب رسانه و خبر بها داده شود، برای آنها بزرگترین تجلیل خواهد بود.

پارساییان افزود: خبرنگاران باید در كنار مسوولان و مدیران حضور داشته باشند تا شاهد اعتلای ایران اسلامی باشیم.

مدیر امور جوانان استان یزد گفت: روز خبرنگار  بهانه ای برای قدرشناسی افكار عمومی جامعه از فعالیت‌های روشنگرانه و بصیرت‌افزای تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، رسالتی مهم و خطیر در توسعه و پیشرفت كشور بر عهده دارند.

پارساییان در پایان گفت: بازگو كردن حقایق نقش مهمی در ایجاد انتظارات مردم از مسوولان دارد و این نكته‌ای است كه خبرنگاران باید برای تحقق آن تلاش كنند و رسالت خبرنگاری رسالت سنگینی است كه اگر به درستی انجام نشود، زمینه انحراف جامعه را فراهم خواهد كرد و در عین حال این رسالت می‌تواند بستر رشد و شكوفایی كشور را فراهم كند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز