نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس

توجه به خوشه‌های فولاد آلیاژی در تدوین سند توسعه صدوق امری ضروری است

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۷:۵۲
کد خبر: ۶۹۰۶۰
توجه به خوشه‌های فولاد آلیاژی در تدوین سند توسعه صدوق امری ضروری است
اولیا گفت: توجه به خوشه‌های فولاد آلیاژی در تدوین سند توسعه و چشم‌انداز شهرستان صدوق امری ضروری و مهم به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان صدوق، نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در نشست اولویت بندی پروژه‌های این شهرستان اظار داشت: هریك از دستگاه های اجرایی شهرستان باید در حوزه كاری خود و در راستای تحقق برنامه‌های كلان و تصمیمات جلسات برای سازندگی و رشد و توسعه بیش از پیش این شهرستان گام های اساسی و جدی بردارند.

علی اکبر اولیا در این باره گفت: مدیران باید با توجه به اعتبارات تخصیص یافته هر دستگاه اجرایی در فصل های مختلف با اولویت بندی برنامه های حوزه كاری خود، سرعت، دقت و كیفیت اجرای پروژه ها و طرحهای مربوطه را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به نیاز مبرم شهرستان صدوق به سند توسعه و چشم انداز خاطرنشان کرد: در این راستا صدوق یکی از شهرستان های پیشگام در تدوین این مهم بوده است .

اولیا در ادامه با اشاره به وجود صنعت فولاد آلیاژی به عنوان یکی از نقاط قوت این شهرستان اظهار داشت: توجه به خوشه های فولاد آلیاژی در تدوین سند توسعه و چشم انداز شهرستان صدوق امری ضروری و مهم به شمار می رود.

همچنین سرپرست فرمانداری صدوق در این نشست گفت: برنامه ریزی دقیق در عمران و آبادانی هر منطقه بستگی به کار کارشناسی دارد که مدیران دستگاه های اجرایی باید به آن اهتمام ورزند.

محمد علی شاه حسینی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در راستای پیشرفت و توسعه اقتصادی شهرستان برنامه ریزی کنند.

وی سال جهاد اقتصادی را زمینه ساز پیشرفت کشور در ابعاد مختلف عنوان کرد و افزود: در این راستا رهبر فرزانه انقلاب با آینده نگری و نگاهی خردمندانه، آینده کشور را دارای افقی روشن توصیف کرده اند.

این مقام مسوول با تأكید بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان گفت: اتمام این پروژه ها هم اولویت استان و شهرستان و هم صلاح و مصلحت كشور است كه از هدر رفت سرمایه جلوگیری كند.

وی با تأكید بر حفظ و نگهداری از بناها و پروژه‌های تكمیل شده گفت: دستگاه ها و ادارات مؤظف هستند برنامه و اعتباری برای حفظ راه های اصلی، فرعی و روستایی و سایر پروژه هایی كه به آنها اعتبار سالانه تعلق می گیرد، در نظر بگیرند.

نظر شما