رییس روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش یزد

مراسم بازگشایی مدارس در بیش از ۲۲۰۰ مدرسه یزد برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۵:۰۱
کد خبر: ۷۷۴۳۱
مراسم بازگشایی مدارس در بیش از ۲۲۰۰ مدرسه یزد برگزار می‌شود
رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مراسم بازگشایی مدارس همراه با نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سوم مهرماه در بیش از 2200 مدرسه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمد رضا قانع، رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان یزد به برنامه های بازگشایی سال تحصیلی جدید اشاره كرد و افزود: جشن غنچه ها برای آمادگی ها، جشن شكوفه ها برای كلاس اولی ها و جشن جوانه ها برای دانش آموزان سال اول راهنمایی با هدف آشنایی این دانش آموزان با محیط مدرسه و مربیان و معلمان در روز چهارشنبه 30 شهریور برگزار می شود.

قانع افزود: مراسم بازگشایی مدارس همراه با نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سوم مهرماه در بیش از 2200 مدرسه استان برگزار می شود و 194 هزار دانش آموز راهی 9 هزاركلاس درس خواهند شد.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره 124 معلم و 1005 دانش آموز شهید استان یزد بر بهره گیری از ایام دفاع مقدس برای انتقال ایثارگری، جانبازی و رشادت رزمندگان و ترویج فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان و نوجوان تاكید كرد.

قانع همچنین به برگزاری جشن عاطفه ها درتمامی مدارس استان اشاره كرد وگفت: این جشن با هدف آشنایی و اشاعه ی فرهنگ انفاق در بین دانش آموزان در روز 6 مهرماه برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش وپرورش استان نیز با تشریح پروژه مهر 90 به اقدامات انجام شده برای بازگشایی هرچه با شكوهتر مدارس وآغاز سال تحصیلی اشاره كرد وازروابط عمومی خواست تمامی سعی خود را برای شاداب كردن مدارس به كارگیرند.

محمود زارع با مرور وظایف كمیته تبلیغ وتوجیه ستاد پروژه مهر توسط روابط عمومی ها برمستند كردن تمامی فعالیت ها انجام شده دراین زمینه تاكید کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این گردهمایی روابط عمومی ها را چشمان بیدار، گوش های شنوا و زبان گویای آموزش و پرورش دانست.

حمید رستگاری گفت: برقراری ارتباط موثر با سایر دستگاه ها، رشد فعالیت های پرورشی و تربیتی و بستر سازی و بروز استعدادها در قشر فرهنگیان از جمله مهمترین وظایف روابط عمومی ها در آموزش و پرورش است.

نحوه برگزاری جشن قران آموزی درپایه اول ابتدایی ، برگزاری مراسم زنگ مهرورزی در مدارس استثنایی، تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس درمدارس و ارایه گزارش برنامه های شهرستان ها و مناطق توسط کارشناسان روابط عمومی از دیگر مباحث این نشست بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز