فولاد یزد مقابل داماش لرستان متوقف شد

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۹۳۶
فولاد یزد مقابل داماش لرستان متوقف شد
در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دو تیم فولاد یزد و داماش لرستان در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، بازی تیم های فولاد یزد، تربیت یزد، بسکتبال خانه ورزش یزد و جام جم یزد با تیم های دیگر کشور برگزار شد و نتایج ذیل به دست آمد.

فولاد یزد در بازی خانگی مقابل داماش لرستان متوقف شد

در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور و در هفته سیزدهم، دو تیم فولاد یزد و داماش لرستان در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

توقف جام جم یزد مقابل صنابع سیمان کرمان

تیم جام جم یزد مقابل صنایع اردکان بعد از هشت بازی یک امتیاز به دست آورد.

در ادامه مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه های کشور و در هفته هشتم تیم های جام جم یزد و صنایع سیمان کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

زهیر کامیاب زننده دو گل جام جم بود و گل های صنایع سیمان کرمان را میثم خیام و اسماعیل حسن زاده به ثمر رساندند. تیم جام جم یزد در هشت بازی انجام داده فقط یک امتیاز کسب کرده است.

شکست تیم بسکتبال خانه ورزش یزد مقابل داماش لنگرود

تیم بسکتبال خانه ورزش یزد در بازی بیرون از خانه خود مقابل داماش لنگرود مغلوب شد.

در ادامه مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور و در هفته یازدهم این رقابت ها دو تیم خانه ورزش یزد و داماش لنگرود به مصاف هم رفتند که در پایان تیم داماش لنگرود با نتیجه 81 بر 77 تیم خانه ورزش یزد را شکست داد.

گفتنی است، مسابقات لیگ دسته اول بسكتبال ایران با حضور 20 تیم در قالب دو گروه و به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود.

توقف تربیت یزد مقابل ماشین سازی تبریز

تیم تربیت یزد در یک بازی خانگی مقابل ماشین سازی تبریز متوقف شد.

در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو تیم تربیت یزد و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم به مساوی دو بر دو رضایت دادند.

مهدی طایفی در دقیقه 73 و 90+7 برای تربیت یزد و امیر حسین ایپك جی در دقیقه 60 و احمد باسی در دقیقه 90+3 برای ماشین سازی تبریز گلزنی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز