نشست هم‌اندیشی هتلداران و مسوولان یزد برگزار شد

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۹۵۴
نشست هم‌اندیشی هتلداران و مسوولان یزد برگزار شد
نشست مشترک انجمن صنفی هتلداران و مراکز اقامتی استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نشست مشترک انجمن صنفی هتلداران و مراکز اقامتی استان یزد و جمعی از مسوولان استان برگزار شد.

نماینده مردم یزد و صدوق در این نشست گفت: اگر به نمایندگان اطلاع رسانی دقیق شود، می توانند از طریق دستگاه های ذیربط پیگیر رفع مشکلات باشند.

علی اکبر اولیاء ضمن تشکر از فعالیت ارزشمند هتلداران یزدی، افزود: رونق گردشگری منوط به انگیزه فعالان این بخش است و امیدواریم با توجه به هدفمندی یارانه ها، بسته های حمایتی این بخش نیز زودتر اجرایی شود.

فرماندار یزد نیز در این نشست ضمن اعلام آماری از تعداد مراکز اقامتی در استان یزد گفت: در دولت های نهم و دهم شاهد رشد چشمگیر صنعت توریسم بودیم و خوشبختانه حمایت های بسیاری نیز از فعالان این بخش به ویژه در پرداخت تسهیلات صورت گرفته است.

عزیزالله سیفی افزود: فعالیت های این صنف در استان یزد قابل تقدیر است و امیدوارم با تمهیداتی که توسط فعالان صنف هتل داران و اماکن اقامتی استان یزد اندیشیده شده است در راستای فرهنگ دارالعباده یزد برنامه ریزی های جدیدی صورت گیرد.

وی در ادامه ضمن اعلام اینکه مجموعه مدیران استان کماکان حمایت خود را از این بخش خواهند داشت، گفت: شهر یزد دارای قابلیت های فراوانی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است و با تلاش و همت مضاعف آینده ای بهتر از آنچه وجود دارد برای این شهر پدیدار خواهد شد.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی هتلداران و مراکز اقامتی استان یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به هدفمندی یارانه ها و افزایش نرخ حامل های انرژی قطعا برخی از هتل ها و مراکز اقامتی با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

محمدحسین محتاج الله ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ مسوولان استان افزود: امیدواریم برای رفع مشکلات احتمالی فعالیت بیشتری شود.

در ادامه مدیرکل امور اقتصادی استانداری یزد گفت: هدفمند کردن یارانه ها هنوز تازه شروع شده و جلسات مکرری با اصناف برگزار شده که پیشنهادات آنها جمع آوری می شود و چهت تصمیم گیری به مرکز ارسال خواهد شد.

منتظری افزود: در بخش هتل ها و اماکن اقامتی نیز میراث فرهنگی به عنوان متولی این بخش بسته های حمایتی زیادی را پیش بینی کرده که در موقع خود اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین مسافرت در ایام نوروز صورت می گیرد، قطعا برنامه های ویژه ای برای این ایام اندیشیده شده است.

معاون میراث فرهنگی استان یزد نیز در این نشست گفت: خوشبختانه همه فعالان صنف هتل داران و اماکن اقامتی استان یزد همراهی خود را با هدفمندی یارانه ها نشان داده اند و دنبال استفاده بهینه از فضای موجود هستند.

کاظم بابا رحیم افزود: سازمان میراث فرهنگی نیز بسته های حمایتی را پیش بینی کرده که در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این بسته های حمایتی در 5 بخش حمایت از متقاضیان سفر و خرید صنایع دستی، حمایت از بهره برداران صنت گردشگری، حمایت از دفاتر گردشگری و تورهای گردشگری، حمایت از سرمایه گذاران در ایجاد بخش های جدید و حمایت از آثار تاریخی ثبت شده خواهد بود.

معاون اداری، مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به فضای دارالعباده و دارالعلم یزد از هرگونه فعالیت فرهنگی که توسط هتل داران درخواست شود، قطعا حمایت کرده و خواهیم کرد.

سید حسین اسعدی افزود: برای برگزاری کنسرت های موسیقی نیز هتل داران می توانند به صورت موردی درخواست خود را به اداره ارشاد استان اعلام کنند و تا مجوزهای لازم صادر شود.

در این نشست سرهنگ احسانی رییس دایره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی استان یزد نیز ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب صنف هتل داران و مراکز اقامتی یزد، توضیحاتی ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز