نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد:

سفر رییس جمهور بركات زیادی برای یزد دارد

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۶:۰۰
کد خبر: ۸۱۵۷
سفر رییس جمهور بركات زیادی برای یزد دارد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: سفر هیأت دولت به یزد قطعا بركات زیادی برای دارالعباده یزد خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: قطعا این سفر نیز بركات زیادی برای دارالعباده یزد خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد علی صدوقی در اولین جلسه هماهنگی برگزاری كنگره سومین شهید محراب و 148 شهید روحانی و طلاب استان یزد، با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به استان یزد افزود: سفر رییس جمهور را خیر مقدم می گویم و امیدوارم مردم دارالعباده یزد همچون گذشته حضور پرشوری در دیدار عمومی ریاست جمهوری داشته باشند.

وی ادامه داد: برای خط دوم انتقال آب استان یزد كه مصوبه سفر رهبر فرزانه انقلاب و نیز سفر اول و دوم هیات دولت به استان است تاكنون كاری صورت نگرفته كه تلاش بیشتری را از سوی مسوولان استان نیاز دارد.

حجت‌الاسلام صدوقی تاكید كرد: نمایندگان استان و مسوولان نیز پیگیر این امر باشند تا در این سفر تاریخ اجرای این مصوبه مشخص شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در ادامه ‌با اشاره به نقش شهید صدوقی در دوران انقلاب و دفاع مقدس، با تاكید بر كیفی برگزار كردن این مراسم، بهترین زمان برگزاری این كنگره را سال آینده اعلام كرد و افزود: با توجه به اینكه نام كنگره به نام روحانیون است و من حساسیت خاصی دارم و نمی توانم بدون دخالت و نظارت باشم، مكان دبیرخانه برای دسترسی بیشتر مدرسه علمیه عبدالرحیم خان باشد كه محل درس و جایگاه سومین شهید محراب نیز بوده است چون برای مرمت این بنا نیز در آینده با همكاری میراث فرهنگی برنامه‌هایی داریم.

وی همچنین بر بیان نقش و جایگاه روحانیت در این كنگره اشاره كرد و افزود:‌ كنگره نباید با تشریفات و هزینه‌های زیاد برگزار شود و هزینه‌ها باید فرهنگی باشد ضمن اینكه دیدار با خانواده های شهدای روحانی و نیز بازدید از ایثارگران و جانبازان روحانی نیز باید با حضور مدیران استان و نه نمایندگان آنها صورت گیرد.

در پایان این نشست كه با حضور مسوولان استانی برگزار شد، زمان برگزاری مراسم 11 تیر سالروز شهادت سومین شهید محراب انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز