مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

پروژه های ورزشی نیمه تمام اردبیل تکمیل می شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۳۸۳۶
پروژه های ورزشی نیمه تمام اردبیل تکمیل می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های رها شده ورزشی این استان در دستور کار بوده و برای تکمیل ۶۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام بر اساس برنامه زمان‌بندی تلاش می‌شود.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی در بازدید از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و یا در حال اجرای خلخال افزود: تلاش می‌شود تا تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت‌دار استان با استفاده از اعتبارات ملی و استانی امسال به اتمام برسد.

او گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان از مطالبات به حق ورزشکاران در افزایش سرانه ورزشی و لازمه توسعه ورزش نیز تحقق خواسته ورزشکاران و زمینه‌سازی برای استفاده از اماکن ورزشی مناسب برای رشته‌های ورزشی فعال در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهارداشت: در حال حاضر هشت طرح ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان خلخال در انتظار تامین اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری هستند و پروژه احداث زورخانه خلخال فعال شده است.

انوشیروانی افزود: تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان خلخال که اقدامات عمرانی و احداث آن از سالیان گذشته آغاز شده، به حدود ۸۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز خواهد داشت.

او ، به پایان رساندن پروژه‌های دارای اولویت و نیمه‌تمام ورزشی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با تامین منابع هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از مجموعه‌های درحال احداث باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه‌داد: تکمیل پروژه ساخت خوابگاه ورزشی ،اجرای چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی ، بهره‌برداری از زورخانه شهر و بهسازی و تکمیل خانه تکواندو و ساخت سالن‌های ورزشی در روستاهای طولش ، اندبیل و لمعه‌دشت از جمله طرح‌های نیمه تمام شهرستان خلخال هستند.

انوشیروانی با بیان اینکه استفاده از اوراق خزانه برای اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی موجب بی‌رغبتی پیمانکاران برای اجرای پروژه‌های ورزشی استان شده ، گفت: در کنار این مشکل اعتبارات ورزشی موجود در استان پاسخگوی مالی مناسبی برای تکمیل ده‌ها طرح نیمه‌تمام نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر ضرورت جذب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود: با استناد به ماده ۲۷ تکمیل و راه‌اندازی اماکن ورزشی نیمه‌کاره با واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی می‌تواند راهگشا باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز