رییس ورزش وجوانان پلدختردر گفت وگو با برنا :

توزیع ۳۵۰ پک غذایی بین نیازمندان در راستای رزمایش همت جوانانه وکمک مومنانه در پلدختر

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۳۸۵۰
توزیع  ۳۵۰ پک غذایی بین نیازمندان در راستای رزمایش همت جوانانه وکمک مومنانه در پلدختر
علی محمد نورعلیوند از توزیع 350 پک غذایی به نیازمندان در راستای رزمایش همت جوانانه وکمک مومنانه در شهرستان پلدختر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نورعلیوند در حاشیه برگزاری رزمایش همت جوانانه وکمک مومنانه به برنا ،اظهار کرد: رزمایش همت جوانانه وکمک مومنانه باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات مقام عالی وزارت ورزش وجوانان ،  توسط اداره ورزش وجوانان پلدختر نیز دراین شهرستان  اجرا شد.

او افزود: باتوجه به اهمیت کمک به نیازمندان  درماه مبارک رمضان وتاثیری که  شیوع کرونا برروی درآمد ومعیشت مردم خصوصا اقشار نیازمند گذاشته است تصمیم گرفته شد تا باهمکاری سمن ها و ادارات و بسیج ورزشکاران اقلامی جهت کمک به نیازمندان جمع آوری شود .

 نورعلیوند با اشاره به نقش جامعه ورزش در کمک به نیارمندان و این رزمایش،تصریح کرد: این رزمایش در پلدختر با همکاری   سمن ندای سبحان به مدیریت ایوب فاریابی و بسیج ورزشکاران در برگزارشد .

او با بیان اینکه اقدامات خوبی برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش انجام دادیم ، عنوان کرد: در اولین اقدام برگزاری ستاد ساماندهی جوانان را در دستور کار قرار دادیم  وسپس با   نصب بنر واعلام شماره حساب  توسط سمن ندای سبحان  رزمایش را اطلاع رسانی کردیم.

به گفته رییس ورزش وجوانان پلدختر حدود 350پک غذایی  مورد نیازنیازمندان در این رزمایش پس از شناسایی افراد نیازمند توزیع شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز