رییس مرکز بهداشت پارس آباد

شیب مبتلایان به کرونا در پارس آباد نزولی است

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۶:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۴۰۶۵
شیب مبتلایان به کرونا در پارس آباد نزولی است
اسماعیلی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس آباد صمن تشکر و قدردانی از کادر درمان روند کرونا در پارس آباد را نزولی اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ اسماعیلی رییس مرکز بهداشت شهرستان پارس آباد در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید گفت: حمایت های مادی و معنوی مدیران و مسیولان و اقشار و گروههای مختلف مردم از مدافعان سلامت سبب ایجاد انگیزه مضاعف در کادر درمان می شود.

اسماعیلی افزود: اگر چه شیب مبتلایان به کرونا در این شهرستان رو به سراشیبی است اما بدلیل وسعت و ظرفیت بالای شهرستان وضعیت همچنان آنرمال بوده و نیازمند اجرای محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان است.

رییس مرکز بهداشت و معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی غسالخانه متوفیان کرونا می بایستی منفصل از دیگر فوتی ها و انشعاب جداگانه ای در نظر گرفته شود.

 

اسماعیلی در پایان با امتنان از تمام اشخاصی که بصورت داوطلبانه و بدون چشمداشت برای کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت با آنها کمک و همکاری می نمایند قدردانی کرد و گفت: پاداش و دسترنج این عزیزان نزد خداوند همواره محفوظ و مصون است.

در پایان این جلسه با اعطای لوح یادبود به ایرج اسماعیلی به نمایندگی از مدافعان سلامت و کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد از سوی شورای فرهنگ عمومی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز