استاندار اردبیل:

اتمام عملیات زیرسازی راه آهن اردبیل-میانه تا دی ماه ۹۹

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۴۴۲۲
اتمام عملیات زیرسازی راه آهن اردبیل-میانه تا دی ماه ۹۹
استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی زیرسازی راه‌آهن اردبیل - میانه تا دی ماه سال جاری تکمیل شده و به پایان می‌رسد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جریان بازدید از قطعات راه آهن اردبیل اظهار کرد: کلیه کارگاه های زیر سازی با تمام توان و با افزایش نیروی کار و ماشین آلات بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه به زودی۲۰۰میلیارد تومان به قطعات این پروژه تزریق می شود گفت: ۷۰ میلیارد تومان در اسفندماه واریز شده و ۱۰۰میلیارد نیز در یک هفته گذشته اخذ شده است.

استاندار اردبیل افزود: میزان اعتبار سال ۹۹ سه برابر افزایش یافته و پیمانکاران نباید نگران اعتبار باشند بلکه با افزایش شیفت و جبهه کاری پیشرفت فیزیکی را افزایش دهند.

وی افزود: هر سال در نیمه دوم سال اعتبارات و بودجه به پروژه تخصیص می یافت اما امسال به جهت مهم بودن پروژه در نیمه اول سال به نسبت پیشرفت کار اعتبار اختصاص می یابد.

 بهنام جو افزود: امسال۱۰۷۰میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه سخت اعتبار اختصاص می یابد و نسبت به سال های گذشته وضعیت مناسبی برای این پروژه متصور هستیم.

وی تصریح کرد: با همه پیمانکاران این پروژه در محل استانداری یک جلسه برگزار شد و طبق مصوب این جلسه هر دو هفته یک بار بازدید میدانی از قطعات این پروژه انجام می شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه این پروژه برای ما و دولت بسیار مهم و دارای اهمیت است گفت: علیرغم تعطیلی بیشتر پروژه ها و واحدها، پیمانکاران این پروژه با تمام توان در روزهای کرونایی با رعایت پروتکل بهداشتی به کار خود ادامه داده و تغییرات در قطعات کامل قابل لمس است.

این مسوول ادامه داد: در این پروژه سه قطعه اساسی و خیلی مهم که پل معتبر ، پل سارای و پل آرپاچای است که پیمانکاران این پروژه با تامین اعتبار مصالح لازم را خریداری کرده و به زودی شیفت شب را نیز راه اندازی می کنند.

وی با اشاره به اینکه حداکثر در دو ماه آینده پل سبز تکمیل می شود گفت: با تکمیل این پل ۳۰ کیلومتر از سمت میانه نیز برای ریل گذاری آماده خواهد بود.

اکبر بهنام جو تصریح کرد: از سمت ایستگاه اردبیل ریل گذاری شروع شده و ریل گذاری ۷ کیلومتر انجام شده است و پیشرفت فیزیکی ایستگاه نیز به خوبی پیش می رود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه با پیشرفت فیزیکی مناسب و طبق برنامه در حال احداث است افزود: اعتبارات لازم علاوه بر احداث ایستگاه ها به زیرسازی و کف سازی اختصاص می یاید تا پایان دولت دوازدهم این پروژه تکمیل شود.

 استاندار اردبیل ادامه داد: باز دیدهای ادواری از پروژه ادامه می یابد و حتی در شیفت های شب نیز از محل قطعات سخت بازدید و مشکلات موجود مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است استاندار اردبیل صبح زود امروز دوشنبه از ایستگاه زاویه میانه به همراه معاون عمرانی و نماینده زیرساخت و توسعه راه آهن کشور تمام قطعات پروژه راه آهن اردبیل_میانه را بازدید و از نزدیک در جریان موانع و مشکلات موجود قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز