در مراسمی صورت گرفت؛

۴ قهرمان ملی ورزش ایران، سفیر ورزش دانش آموزی لرستان شدند

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۴۴۴۴
۴ قهرمان ملی ورزش ایران، سفیر ورزش دانش آموزی لرستان شدند
4در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ورزشی قهرمان خانه،چهار قهرمان وملی پوش لرستانی ورزش کشور،سفیر ورزش دانش آموزی لرستان شدند
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ورزشی قهرمان خانه، از وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال، روح اله دل انگیز مربی تیم ملی کشتی، پری بهاروند قهرمان اسنوکر ایران، صبا رحمتی قهرمان کانوپلو مسابقات آسیایی و جهانی و صیاد درگاهپور رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان به پاس همکاری در برگزاری شایسته این جشنواره تقدیر شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم که ناهید پرویزپور رئیس بانوان استانداری لرستان،فرید بهرامی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و جمعی از قهرمانان ملی ایران حضور داشتند گفت: ورزش در خانه بر اثر کرونا، یعنی اینکه از تهدید، فرصت ساخته شده است.

علیرضا نخعی در جلسه تجلیل از قهرمانان مطرح کشور که در طرح قهرمان خانه(ارسال فیلم حرکات ورزشی دانش‌آموزان و فرهنگیان) شرکت کرده بودند،افزود: ۹۴۲ فیلم از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که تبلیغ قهرمانان نامی کشورمان در خصوص این طرح بی‌تاثیر نبود.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش پر از ظرفیت است، تصریح کرد: امثال وحید امیری بالقوه زیادی در لرستان داریم که می‌توان آنان را شناسایی و سپس شکوفا کرد.

نخعی تاکید کرد: البته موانع و محدودیت‌هایی هم وجود دارد اما همه مسائل پول و منابع مالی نیست و اگر این ظرفیت‌ها شناسایی شود می‌توان بهتر کار کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: گاهی فضای مجازی و پیام‌هایی از طرف وحید امیری‌ها خیلی می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند و به آنان انگیزه بدهد.

اویادآور شد: همین حرکت ورزش در خانه بر اثر کرونا، یعنی اینکه از تهدید، فرصت ساخته شده و می‌توانیم از بین دانش‌آموزان، قهرمانان خوبی کشف کرد.

نخعی بیان  کرد: چنین برنامه‌هایی را در آموزش و پرورش لرستان ادامه می‌دهیم و به بحث استعدادیابی توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

نظر شما