معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان خبر داد:

کشف تخلف ۱ میلیارد ریالی در یک مرکز فروش نهاده های دامی

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۴۵۸۲
کشف تخلف ۱ میلیارد ریالی در یک مرکز فروش نهاده های دامی
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با بیان مطلب فوق حضور و عملکرد بازرسان این سازمان را عامل بسیار مهمی در امر نظارت وکاهش آمار تخلفات صنفی در اقصی نقاط شهرهای استان گلستان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: علی اصغر اصغری گفت، بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات صنفی با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت،در همین راستا و در پی دریافت یک فقره گزارش مکتوب مردمی مبنی بر احتمال بروز تخلف توسط یکی از فروشندگان نهاده های دامی تیمی از بازرسین بمنظور بررسی  و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

 وی افزود، پس از بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان و همچنین استعلامات بعمل آمده ، تخلف گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب واحد مورد نظر برای 85500 کیلو گرم پودر چربی دامی محرز و پرونده تخلف این واحد به مبلغ 1 میلیارد و68 میلیون و 750هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی فروشندگان و عرضه کنندگان نهاده های دامی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب و اجرای دستورالعملهای مربوط در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی 124 را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز