ارتباط ۵۰ درصد کادر پرستاری در مشهد با بیماران کرونایی

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۴۸۱۹
ارتباط ۵۰ درصد کادر پرستاری در مشهد با بیماران کرونایی
۵۰ درصد از کادر پرستاری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی به طور مستقیم و غیر مستقیم با بیماران کرونا در ارتباط بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کادر پرستاری شاغل در مناطق زیر پوشش این دانشگاه شامل ۶ هزار و ۵۰۰ نفر متشکل از پرستار، کارشناس هوشبری و کمک بهیار است.

دکتر حمید رضا صالح مقدم افزود: پنج هزار و ۴۰۰ نفر از کل کادر پرستاری شاغل در دانشگاه  علوم پزشکی مشهد دانش آموخته رشته پرستاری هستند.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۳۰۰ نفر از پرستاران این دانشگاه در بیمارستانهای کلانشهر مشهد فعالیت دارند و بقیه در ۱۲ شهرستان دیگر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمت می‌کنند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون حدود ۱۵۰ پرستار در مشهد به این بیماری مبتلا شده‌اند که خوشبختانه همه آنها بهبود یافته‌اند.

صالح مقدم افزود: در دوران کرونایی بیش از  ۲۰۰ پرستار و کمک پرستار جدید به منظور رفع کمبود نیروی پرستاری در مقابله با کرونا در بیمارستان‌های شریعتی و امام رضا (ع) مشهد ویژه درمان و ارجاع بیماران کرونایی به کارگیری شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز