تولیدکنندگان و صنعتگران خیر آذربایجان‌غربی در حوزه سلامت تجلیل شدند

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۵۰۰۶
تولیدکنندگان و صنعتگران خیر آذربایجان‌غربی در حوزه سلامت تجلیل شدند
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی از خیرین حوزه تولید و عضو اتاق بازرگانی ارومیه به جهت اهدای ۲ دستگاه سی‌تی اسکن و تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کرونا به بخش سلامت استان تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیین تجلیل از خیّران سلامت حوزه تولید و عضو اتاق بازرگانی ارومیه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

حسن انتظار رییس اتاق بازرگانی ارومیه با اشاره به اهدای ۲ دستگاه سی‌تی اسکن به ارزش ۳۴ میلیارد ریال و تجهیزات حوزه سلامت از جمله دستکش یکبارمصرف و بهداشتی، لباس محافظتی، شیلد و تب‌سنج گفت: در راستای کمک به کنترل و مدیریت بیماری کرونا و قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت ۴۰۰۰۰ جفت دستکش، ۱۵۰۰ عدد لباس محافظتی و ۴۰۰ شیلد و تعدادی تب‌سنج و پالس‌متر توسط خیران حوزه تولید و اعضای اتاق بازرگانی به تلاشگران عرصه سلامت اهدا شد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت‌گرفته و چشم‌گیر توسط تلاشگران عرصه سلامت در استان آمار همه‌گیری بیماری کرونا در سطح استان نسبت به بسیاری استان‌ها رقم معقول‌تر و به نسبت کمتری بوده و باید قدردان تلاش‌ها و زحمات این قشر باشیم.

جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با اشاره به اینکه، بحث سلامت جدای از بحث تولید و اقتصاد نیست خاطرنشان کرد: عملکرد هماهنگ نهادهای مختلف از جمله بخش تولید به مدیریت این بیماری و توزیع اقلام بهداشتی و محافظتی کمک کرد.

وی افزود: با عملکرد موفق تلاشگران عرصه تولید و صنعت استان، علی‌رغم نبود ظرفیت تولید ماسک و محلول ضدعفونی توانستیم در کمترین زمان ۲۰ واحد تولیدی اقدام به شروع محلول‌های ضدعفونی کرده و استان در کشور به نخستین استان خودکفا در این مورد تبدیل شد ضمن اینکه، علی‌رغم غافلگیری کل کشور در موضوع کرونا، با تلاش تمامی نهادها با احتکار اقلام مبارزه و تولید اقلام بهداشتی نیز با قیمت کمتر سربلندشدیم.

شمس مولوی یکی از تولیدکنندگان نمونه استان هم با قدردانی از تلاش تلاشگران عرصه سلامت گفت: بعد از شیوع بیماری و وارد شدن شوک به تمام بخش‌های جامعه و تعطیلی بسیاری مشاغل، کادر درمان تنها کسانی بودند که در مراکز درمانی حضور یافته و با انجام وظایف خود گامی بلند در مبارزه با این بیماری برداشتند و وظیفه ما تشکر و قدردانی از تک‌تک آنهاست.

وی اظهارکرد: ما در توان برای خربد تجهیزات مدرن پزشکی برای رشد توان حوزه سلامت همکاری خواهیم‌کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز