فرماندار گنبدکاووس:

استفاده از ظرفیت رسانه ها برای گرامیداشت روز قدس و روز مقاومت

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۵۲۹۳
استفاده از ظرفیت رسانه ها برای گرامیداشت روز قدس و روز مقاومت
معاون استاندار و غرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از لغو راهپیمایی روز قدس به دلیل بیماری کرونا خبرداد و گفت: باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی جهت گرامیداست مناسبت های ملی و مذهبی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبد کاووس: عبدالقدیر کریمی در جلسه مشترک گرامیداشت روز جهانی قدس و سوم خرداد با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس لغو گردیده است، اظهار کرد: باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای بزرگداشت و تبیین این مراسم‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این مناسبت ها به ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر یک شاخص و‌نماد تاریخی برای مردم ایران است، خاطرنشان کرد: تبلیغات و فضاسازی مناسب بزرگداشت این مناسبت ها توسط ادارات، مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه عا ضروری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس نیز با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط جامعه راهپیمایی روز قدس صورت نمیگیرد، تصریح کرد: باید شرایط جهت استماع همگانی منویات رهبر معظم انقلاب در این روز بزرگ توسط فعالان رسانه ای فراهم شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی با اشاره به اقدامات فرهنگی پیش بینی شده برای بزرگداشت روز جهانی قدس، افزود: پخش سرودهای انقلابی از مساجد و حسینیه ها با موضوع روز قدس قبل از اذان ظهر، استفاده از ظرفیت فضای مجازی با دو هشتگ «قدس بیت الشهدا» و «هرخانه یک سنگر مقاومت» و جمع آوری امضای آنلاین برای محکومیت جنایات اسرائیل و آزادی قدس شریف از اقدامات پیش بینی شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه های این دو روز مهم بیشتر در فضای مجازی انجام میشود، افزود: برنامه های متنوعی در طی سه روز برای گرامیداشت روز سوم خرداد درنظر گرفته شده است.

سید یحیی قاضوی از شعار امسال روز سوم خرداد با عنوان ما قوی هستیم خبر داد و گفت: ترویج گفتمان مقاومت به صورت تبلیغات محیطی یا عکس نوشته ها در فضای مجازی از مهم ترین برنامه های این سه روز خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز