"ثمینی" در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان:

پرکردن اوقات فراغت جوانان متناسب با پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد / لزوم استفاده از سیستم فضای مجازی در برنامه های اوقات فراغت جوانان

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۵۴۱۲
پرکردن  اوقات فراغت جوانان متناسب با پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد  / لزوم استفاده از سیستم فضای مجازی در برنامه های اوقات فراغت جوانان
معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان گفت: با توجه به تهدید ویروس کرونا، اوقات فراغت جوانان با ارائه راهکارهای جدید همراه باشد و از برنامه های جایگزین و متناسب با پروتکل های بهداشتی استفاده شود .

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛ ثمینی روز پنجشنبه در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که  به صورت ویدئو کنفرانس  برگزار شده بود،اظهار کرد: در اجرای برنامه های ستاد، موضوعات مربوط به جوانان با جدیت همراه باشد تا شاهد اثربخشی بیشتر آنها باشیم .

او با اشاره به لزوم پر کردن اوقات فراغت جوانان، افزود: در شرایط کنونی و با توجه به تهدید ویروس کرونا، اوقات فراغت جوانان با ارائه راهکارهای جدید همراه باشد و از برنامه های جایگزین و متناسب با پروتکل های بهداشتی استفاده شود .

ثمینی  تصریح کرد: بنابر گزارش های ارائه شده اقدامات خوبی در سال گذشته به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان انجام شده است که در سال جدید با لحاظ شرایط کرونایی و در چهارچوب رعایت نکات بهداشتی اجرای این اقدامات در دستور کار قرار گیرد .

معاون سیاسی وامنیتی استاندارلرستان  خاطرنشان کرد: سیستم فناوری اطلاعات و فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای ارائه برنامه های متناسب با دستورالعمل های بهداشتی جهت  پر کردن اوقات فراغت جوانان است و اعضای ستاد در برنامه های خود این موضوع را مدنظر قرار دهند .

 ثمینی با تأکید بر رعایت زمانبندی اجرای دوره ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت های ورزشی قابل پخش در فضای مجازی ،گفت : اعضای ستاد با تولید محتوای مناسب، شرایط را برای انجام فعالیت های ورزشی آماده کرده و اقدامات به گونه ای انجام شود که پاسخگوی نیاز جوانان باشد .

اوپرداخت تسهیلات در حوزه جوانان را از اقدامات مثبت ارزیابی کرد و گفت: پرداخت تسهیلات به جوانان بر اساس دستورالعمل ها به خوبی انجام شده و امیدواریم با همکاری اعضای ستاد ادامه دار باشد .

ثمینی  با بیان اینکه اعضای ستاد حداکثر تا ۱۰ روز آینده برنامه های خود را بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی به دبیرخانه ستاد ارائه دهند، تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن سالروز آزادسازی خرمشهر دستگاه های عضو برنامه ریزی در حوزه حفظ و نشر ارزش‌های فرهنگ دفاع مقدس، گرامیداشت مقام شهدا، جانبازان و خانواده های آنان ارائه دهند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز