بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از استادیوم شهید وطنی قائمشهر

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۵۹۱۴
بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از استادیوم شهید وطنی قائمشهر
صبح امروز مسئولین استانی و شهرستانی از استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازدید به عمل آوردند تا نواقص باقی مانده را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ در این بازدید علی کریمی فیروزجایی رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده مردم بابل، کیوان مرادیان، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، رازجویان، معاون عمرانی استاندار مازندران، اصغریان، مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان، یحیی یوسف‌پور، فرماندار قائمشهر، سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه شهرستان، عباس صالح‌زاده، شهردار قائمشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر (فضلی، حسین زاده، متانی، میرزایی و دریابیگی)، غلامرضا بهروان، رئیس هیات فوتبال مازندران، فرشید قدیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رضا درویشی، رئیس هیات فوتبال قائمشهر، گران، ریاست شبکه بهداشت و درمان قائمشهر، پیشکسوتان و اعضای هیات فوتبال قائمشهر، عرب، پیمانکار ورزشگاه و دیگر مسئولین محترم و اصحاب رسانه حضور داشتند.

در جریان این بازدید رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: 63 تیم از استان مازندران در لیگ کشور در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی حضور دارند و هیات فوتبال قائمشهر نیز از حیث فعالیت، هیات برتر استان است.

وی افزود: این دوره به عقیده بسیاری از کارشناسان، دوران طلایی ورزش استان است و همانطور که مستحضرید امروز ورزش تنها سرگرمی نیست بلکه یک نیاز اجتماعی است و به نشاط جامعه خیلی کمک می‌کند.

بهروان در پایان گفت: با تعطیلی فوتبال، اشتغال بسیاری نیز  از بین رفته و باید با کمک هم به یاری مربیان و باشگاه‌ها و بازیکنان پرداخت.

کیوان مرادیان، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با کمک و یاری هم،  تیم محبوب استان مازندران، نساجی را در قله‌های افتخار خواهیم دید. با همبستگی نمایندگان در استان مازندران تلاش خواهیم کرد نگاه ویژه‌ای به فوتبال و ورزش این استان و شهرستان داشته باشیم.

علی کریمی فیروزجایی، نماینده مردم بابل و رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران، نیز گفت: اولویت اول مازندران، توجه به زیرساخت‌های ورزش استان است و تمام توان خود را برای توسعه ورزش استان به کار می‌بندیم  و با اولویت‌بندی در شهرستان‌های استان مازندران و با همت مضاعف در کنار هم به باشگاه نساجی هم کمک کنیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که در روزهای گذشته با نمایندگان محترم مجلس داشتیم، مباحثی مطرح شد تا با یک فراکسیون قوی ورزشی به ورزش این استان و کشور کمک کنیم.

نماینده مردم بابل در پایان گفت: از مسئولین محترم بابت اتفاق مفید در قائمشهر تشکر می‌کنیم و از دیدار با پیشکسوتان فوتبال این شهرستان خرسندیم.

رئیس هیات فوتبال شهرستان قائمشهر هم در جریان این بازدید ضمن خیر مقدم به مسئولین بیان کرد: تنها شهرستانی در استان مازندران هستیم که در تمامی رده‌های سنی در لیگ برتر کشور تیم داریم.

وی افزود: نساجی سمبل ورزش و فوتبال استان مازندران است و حمایت از این تیم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کم می کند.توجه ویژه به فوتبال شهرستان باید در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است در پایان بازدید، مسئولین حاضر ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، حمایت خود را از فوتبال و ورزش این شهرستان اعلام کردند.

photo_2020-05-23_10-25-19

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز